כמו סוס טרויאני: גדעון עמיחי השתחל ל-18 עיתונים ברחבי העולם עם מיצג Cyber Horse

סוס הסייבר של גדעון עמיחי
סוס הסייבר של גדעון עמיחי

מיצג 'סוס הסייבר הטרויאני' (Cyber Horse) של גדעון עמיחי שהוצב באוניברסיטת תל אביב לרגל פתיחת שבוע הסייבר הלאומי השנתי, מצליח לעורר פירגונים רבים מסביב לעולם. על פי ניטור מיוחד של המזבלה עולה כי לפחות 18 עיתונים ברחבי העולם פירגנו למהלך המרשים של עמיחי, ביניהם; הג'רוזלם פוסט והארץ (בישראל), עיתונות יומית בסין, אפריקה, אנגליה, אוסטרליה, גרמניה, הודו ועוד, וזאת תודות להפצה של סוכנות הידיעות רויטרס.

Cyber Horse 2016
Cyber Horse 2016

כזכור, לפני יומיים נחשף מיצג סוס הענק של עמיחי שנעשה לקידום שבוע הסייבר. בדומה לסיפור המיתולוגי במלחמת טרויה, גם סוס הסייבר של עמיחי הוצב בשערי האולם של הכנס. הסוס שמתנשא לגובה של למעלה מ-6 מטרים ושוקל כ-2 טון, עשוי מאלפי חלקיקי מחשב, סמארטפונים, אייפדים ועוד, כאשר חלקם נגועים בוירוסים ובתוכנות זדוניות. עמיחי עטף בצורה מרשימה את הקמפיין, עם הפצה בזמן אמת לתקשורת, סרטון קייס קצר שממחיש את הקריאייטיב ובעיקר עם המון "עמיחיות" שהתקשורת אוהבת לקנות ולסקר.

סרטון הפעילות נחתם בקרדיט לבוטיק הפרסום של עמיחי עם הסלוגן "רעיונות שעושים חדשות" ונראה שלפחות הפעם עמיחי בהחלט עומד בהבטחה ומספק בנוסף לאיזכורים בטלוויזיה ובעיתונות גם כ-250 איזכורים ברחבי הרשת, ביניהם באקונומיסט, טלגרף, טריביון ונוספים.

עמיחי מסר: "אנחנו שמחים להיות משרד קריאייטיב אשר מצליח לתרום לפרוייקטים ממגוון רחב של תחומים. תמיד האמנתי שצוות פרסום מוצלח יכול לכבוש פסגות לא רק בפסטיבלי פרסום ואני שמח שאנחנו מצליחים לעשות זאת."

קרדיטים
צוות No, No, No, No, No, Yes: גדעון עמיחי, גיל אביים, לירון בן יעקב, זאב רביד, דפנה צרור, תמר היילווייל, ליאת לפושין, גלי נמדר-שניר, משה בניסתי, רוני שניידר ביצוע והקמה: יעקב תורגמן, גדי מימון, ג'ק רובינזון תפאורות צילום תמונות: חן מיקא הפקה ישי הדס: אורית פינקו צלם: אמנון חורי עורך: ישראל אוחיון קריין: הארווי גולד פוסט: גראוויטי סאונד: סאונד האוס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. האמת שגם לי קצת הרגיש כמו מיחזור של מגדל המכוניות המרוסקות…
    אבל עם תוצאות אין להתווכח.חשיפה תקשורתית נאה בהחלט.

  2. רק אני חושב שזה לעשות הר מעכבר? אין פה שום רעיון. סתם ביצוע פומפוזי לכלום ושום דבר. מילא, במגדל המכוניות המרוסקות עוד היה איזשהו חיבור. קיצר גדעון קלאסי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים