הפרסומאי רועי אוחנה משיק ספר חדש בשם 'אָבּוּק' ואתם מוזמנים לתמוך בהדסטארט

אָבּוּק - רועי אוחנה
אָבּוּק – רועי אוחנה

רועי אוחנה, קופירייטר ואיש קריאייטיב שעבד בעבר במשרדי הפרסום 'לם מרגלת שפי' וב'לעומק התודעה' וכיום עובד בסוכנות הדיגיטל Oktopus, משיק את ספרו הראשון 'אָבּוּק' באמצעות קמפיין מימון המונים באתר הדסטארט.

הספר אָבּוּק (סיפורו של אבא טרי), הוא ספר הומוריסטי וחווייתי שמציג את נקודת מבטו של גבר שהופך יום אחד לאבא, באמצעות שירים, סיפורים קצרים ומשפטי תובנות ומעביר לקורא את הזווית של האבא בכל התהליך החדש והמורכב.

מתוך הספר אָבּוּק
מתוך הספר אָבּוּק

הטקסטים בספר מתארים את 'אבא', 'אשתו' ואת 'הקטנה', את מערכת היחסים ביניהם, את המצב החדש, את הרגשות של האבא ומה באמת קורה בתהליך ההורות. ההומור בספר לא נעצר רק במילים הכתובות וממשיך באיורים הומוריסטיים וקלילים של המאייר המוכשר, ולדיק סנדלר.

"מאז שהפכתי לאבא אני מגלה יום-יום שזה תהליך 'פסיכי'. זאת חוויה מטורפת, מטלטלת, משמחת, מרגיזה, מצחיקה, מעייפת ובעיקר מורכבת", מספר אוחנה, "החלטתי לקחת את כל החוויות ופשוט לספר לעולם איך אנחנו האבות, מתמודדים באמת עם כל הסיטואציות. בחרתי לספר את האמת, איך אנחנו רואים את הכל, איך אנחנו מתנהגים ואפילו מה קורה כשאימא לא בסביבה".

לצורך מימון השקת הספר, העלה אוחנה עמוד גיוס כספים באתר Headstart שם כבר הצליח לגייס כ-18 אלף ש"ח מתוך יעד של 36 אלף. אתם מוזמנים לתמוך בספרו של אוחנה ולהקליק כאן לעמוד הגיוס.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. השם של הספר מעולה! קראתי חלק מהטקסטים בעמוד הפרויקט, נראה מבטיח, מצחיק מאוד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים