הכירו את משה איזנברג – מנהל דיגיטל וחדשנות ב-LG אלקטרוניקס ישראל

משה איזנברג
משה איזנברג

כמדי שבוע, המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם להכיר את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של המותגים והחברות מהמובילות במשק הישראל. האורח השבועי במדור הוא משה איזנברג, מנהל דיגיטל וחדשנות בחברת 'LG Electronics ישראל', מותג החשמל והאלקטרוניקה מהמובילים בעולם.

אני במשפט:
אדם מאוד אנרגטי, חיובי, עדיין מתלהב כמו ילד מרעיונות חדשים ותמיד מחפש דרכים יצירתיות לפתרונות. 24/7 – זה גם תאריך היום הולדת שלי והוא מאוד משקף אותי.

איך הגעתי לעולם השיווק?
בגיל 21 כשכל החברים הלכו לעבודה מועדפת בכדי לחסוך כסף לטיול שאחרי צבא, בחרתי לעבוד בטלמרקטינג במנוע החיפוש של "נטקס" ולנסות לעשות את צעדיי הראשונים במכירות, אחרי החזרה מהטיול התקבלתי למחלקת המכירות של MSN /START ולאחר מכן עסקתי בפיתוח העסקי של אתר טיקטנט.

מדד המותגים LG G5 - יהושע\TBWA
מדד המותגים LG G5 – יהושעTBWA

אחרי הלימודים ב-2006, הקמתי חברה להפקת סרטוני וידאו לאינטרנט כי האמנתי שבעתיד כל בעל עסק יציג את עצמו בסרטון וידאו באתר האינטרנט שלו. אחרי שנה קיבלתי הצעה לנהל את הדיגיטל של ארקיע קווי תעופה ואחרי שנתיים התקבלתי למחלקת השיווק של LG ומזה כשש וחצי שנים אני מנהל דיגיטל וחדשנות ובנוסף מעורב ביח"צ ובתחומים השיווק באופליין.

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
מהלך שנמשך כבר 3 שנים וללא ספק הוא ההצלחה הגדולה ביותר: רצף השקות הסמארטפונים של LG בישראל. מ-G2 ועד G5 כשבאמצע יש את ה-V 10 ואוטוטו ה-20 V. החדירה של LG לקטגוריית הסמארטפונים בדרגי הפרימיום בישראל והעלייה המטאורית מכ-4% לנתח שוק של 27%, כשאנחנו מתחרים כמעט שווים ראש בראש עם אפל וסמסונג. זה מהלך שגם LG העולמית שמה אליו לב.

השקת ה-LG G4 (יהושע\TBWA)

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
ורסטילי. יודע לתמרן ולבצע מטריקס בין הפלטפורמות השונות; ATL, BTL, PR, דיגיטל וכו'.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
סודה סטרים. מחברת "סודה קלאב" לחברת ענק בינלאומית שמפרסמת בסופרבול (זה סטייטמנט).

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
כזה שיודע לשלב בכל מהלך שלו גם פלטפורמות שהן לא דיגטליות, תוך שמירה פלטפורמת הדיגיטל כמובילה העיקרית. בנוסף, מתעדכן ומנסה על בסיס קבוע טכנולוגיות/מערכות חדשות (EARLY ADAPTOR). הפלטפורמה היחידה שמאפשרת תקשורת דו-כיוונית ולמידה איכותית וכמותית של הצרכנים.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
לא להתקבע, לא ללכת אחרי הזרם, להתעדכן תמיד. תמיד לחשוב איזה עוד פלטפורמה יכולה להשתלב או להתאים למהלך, כך שלא יהיה חד-גוני.

רוצים להופיע במדור? [email protected]

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים