המזבלה יוצאת לדרך חדשה עם מודל פעילות חדש

מזבלה
מזבלה

אמ;לק: אחרי 11.5 שנות פעילות במימון עצמי, המזבלה מתאקלמת לעידן הנוכחי ועוברת למודל פעילות של 'תוכן מממן' מתוך הבנה שהמסוקר צריך לתמוך במסקר. המזבלה מציעה מספר מודלים, בהם גם המשך סיקור חינמי וללא שום עלות בהתאם להתחייבות לפרסום ראשון גורף.

אחרי למעלה מ-11 שנות פעילות פרו-בונו בסיקור משרדי פרסום/יח"צ, חברות ומותגים ועם למעלה מ-95,000 פיסות תוכן בארכיון הגדול ביותר בתחומו בישראל שהניב כחצי מיליארד חשיפות, המזבלה מתאקלמת לעידן החדש ויוצאת לדרך חדשה המבוססת על מודל 'תוכן מממן'. המודל החדש יאפשר את המשך פעילות המזבלה לעוד שנים מרובות ויחזק את הפעילות השוטפת וחסרת התקדים של המזבלה בקידום הענף; משרדי הפרסום ותוצריהם, עובדי ועובדות הענף, מפרסמים ומותגים, משרד יח"צ, שיווק, הפקה ועוד. המודל החדש גם יאפשר להרחיב את מערכת המזבלה, את מניין הכותבים, לשלם לכותבים אורחים, להחיות מחדש את פרויקט CannesZions להפצת קריאייטיב ישראלי בעולם ולחזק את המערך הטכנולוגי שלה.

כפי שחברת פייסבוק הוכיחה, המזבלה היא מותג למותגים, והיא נחשבת לאחד ממותגי האינטרנט המוכרים, המשפיעים והמהימנים בישראל עם קהל tier A נאמן ואיכותי ונוכחות SEO חזקה בגוגל. אולם לכך יש מחיר כבד וכזה שלא ניתן עוד להשליך עליה לבדה. עיקרו של המודל החדש הוא בהבנה הדדית שהגופים המסוקרים צריכים לתמוך בגוף המסקר, בפלטפורמה שלו ובעלויות האחזקה והתפעול הגבוהות. באתרים הגדולים בישראל עושים זאת באמצעות תוכן שיווקי סמוי או גלוי, באנרים ופרסומות שמעיבות על חוויית צריכת התוכן ובמודלים נוספים מקובלים יותר ומקובלים פחות שמאפשרים להם להתקיים. ככלל, במזבלה לא משולבות פרסומות (באנרים) או תוכן שיווקי סמוי/גלוי, מתוך מטרה לשמור על קהל איכותי, ממוקד ובו בזמן גם רחב שמבקש לצפות בתוכן ללא הפרעות או מניפולציות כמו קליקבייטינג, כותרות שקריות ועוד.

המודל החדש נחלק למספר קטגוריות תמיכה, אחת מהן תאפשר את המשך הסיקור במזבלה ללא תשלום וזאת בהתחייבות קבועה למתן ראשוניות על כלל התכנים והתוצרים שיוצאים ממשרד הפרסום/יח"צ/מפרסם. יתר המודלים הם דינאמים, הוגנים ומותאמים לגופים על פי הצרכים שלהם. המודל ייושם החל מהשבוע, כאשר העלויות הינן בגדר מחירי השקה למצטרפים במהלך אוגוסט בלבד.

אסיים בכך שאציין שלא מדובר בגיוס המונים או כל דבר אחר, אלא שינוי תפיסתי ואסטרטגי בפעילות המזבלה שמטרתה לקדם גופים ומשרדים שיודעים להעריך את מה שעושים עבורם ובמקביל לצמצם משאבים וזמן בסיקור כאלו שאינם מעריכים דבר. המזבלה לא נסגרת ולא תיסגר.

המודל מתייחס לשני סוגי תוכן בלבד – קריאייטיב והודעות יח"צ. בשנים האחרונות ועם הקניבליזציה של פייסבוק על החיים של כולנו, משרדים רבים הפסיקו לתקשר את תוצריהם, הפסיקו להוציא הודעות על מינויים, תקציבים ועוד, והסתפקו בהעלאה לפייסבוק בלבד תוך השענות על קידום מאסיבי במדיה. לאותם משרדים / מפרסמים אני מאחל בהצלחה בהמשך דרכם.

פוסטים אורחים, ימשיכו להתפרסם במזבלה ללא עלות, כנ"ל גם לגבי דירוגים (כמו ספיי דה נט), טורים קבועים ושיתופי פעולה תכניים שמעניקים ערך מוסף לגולשים ולבלוג. אין בכוונתי להפוך את המזבלה לבלוג של תוכן שיווקי, אלא למקום שבו המסוקרים מעריכים את הבמה שתוצריהם מקבלים ויודעים בתמורה לתמוך בגוף המסקר.

לגולשים: במידה ואתם יוצרי תוכן, סטודנטים לפרסום ושיווק וכו', הרגישו חופשי להמשיך לשלוח תכנים לסיקור במזבלה. מודל הפעילות מתייחס למשרדים ומפרסמים בלבד. טיב התכנים במזבלה ימשיך כהרגלו, לרבות סיקור פייסבוק, סצינת הדיגיטל ועוד. תכנים ממנים ימשיכו את קו הסיקור האובייקטיבי של המזבלה, ללא קשר לגוף המממן.

למחירון של המזבלה הקליקו כאן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים