זיו שיינפלד ו-Z-Digital House פותחים רבעון ראשון עם 9 תקציבים חדשים

זיו שיינפלד
זיו שיינפלד

Z Digital House, סוכנות השיווק והפרסום הדיגיטלי הותיקה של זיו שיינפלד פותחת את 2017 עם 9 תקציבים חדשים, ביניהם: הראל ביטוח, שיכון ובינוי, ברליץ ישראל, חברת SDS ומערכת כפתור, חברת אקסיומה פתרונות מידע וקבוצת חברות סטארטאפ, בהן Callvu ו-Mogogo Buffet.

Z Digital House הוקמה לפני כ-5 שנים על ידי זיו שיינפלד והיא מציעה כיום סל שירותים דיגיטלי כולל ביניהם: שיווק בזירות חברתיות עם התמחות בלינקדאין, ניהול אסטרטגיות למותגים בדיגיטל, קריאייטיב, ניהול ופרסום תוכן (טאבולה ואאוטבריין), אופטימיזציה ו-PPC. באחרונה החלה החברה לפעול גם בתחום היזמות, כאשר במסגרת פעילותה קיבלה את ניהול תקציב האקסלרייטור מטעם מרכז היזמות של הקריה האקדמית אונו לקידום תחרות המיזמים בקרב סטודנטים ובוגרי הקריה האקדמית אונו.

Z Digital House
Z Digital House

כמו כן ממשיכה Z לעבוד בפרויקטים ממוקדים בתחומי השיווק הדיגיטלי עם חברות גדולות כגון הקריה האקדמית אונו, לאומי קארד, מיקרוסופט, טלדור, אורקל, פיזיולוג'יק ועוד. עם התפתחות החברה מונתה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות לחברה עינב עזרא ששימשה בעברה כמנהלת פרויקטים ויח"צ בחברת מינגלינק וכן מנהלת תקשורת ופירסומים במכון היצוא.

זיו שיינפלד, מנכ"ל ומייסד החברה: "עוד ועוד חברות מובילות במשק הישראלי מבינות את החשיבות בנוכחות דיגיטלית לקהלים מובחנים הן בעולם העסקי והן בעולם של קהלי פרימיום (רכבי יוקרה, סגמנטים נישתיים). פעילות זו הולכת ומעמיקה ותופסת נפח משמעותי מתקציבי השיווק. בפלטפורמה הדיגיטלית, ישנם כלים מגוונים ומדידים ומכאן שהתוצאות הן מידיות ואף ניתנות לחיזוי. כפי שאני רואה את הדברים, ערוצי השיווק מתכנסים למיקוד פרסונלי יותר וחשיפה לטכנולוגיות איכותיות יותר שמטרתן בסופו של עניין היא לייצר ערוץ שיווק ושימור לקוח ממוקד מטרה. אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולשאוף לתת ללקוחות שלנו שירות בוטיקי עם איכות ייחודית".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים