'מנהלי שיווק מצייצים' משיקים קבוצת וואטסאפ בועטת וגם מפגש נוסף ברשת BBB

מנהלי שיווק מצייצים
מנהלי שיווק מצייצים

קבוצת 'מנהלי שיווק מצייצים', קהילה וירטואלית שקמה לפני כארבעה חודשים וכוללת כיום כבר כ-2,400 חברים, רובם ככולם אנשי שיווק ופרסום מכל ענפי המשק, יוצאת במהלך נוסף שמחבר בין המישור הדיגיטלי לפיזי, במפגשים אינטימיים ומצומצמים במסגרת פעילות "מנהלי שיווק נפגשים ומתארחים" והפעם הפעילות מתרחשת בסניף BBB הרצליה – שם תיפגשנה קבוצה קטנה ומצומצת של מנהלי שיווק במהלך אמצע חודש אוגוסט.

לפני כשבועיים התקיים המפגש הפיזי הראשון של הקבוצה בפאב בתל-אביב, מפגש בו השתתפו כ-100 אנשי שיווק ופרסום שנהננו מנטוורקינג ומינגלינג מהנים, אווירה טובה והרצאות תוכן של מיטב אנשי המקצוע בתחום. לאור הצלחת האירוע האחרון הוחלט להשיק קבוצת וואטסאפ אקסקלוסיבית לחברי הקבוצה בלבד ובמסגרת ההתאגדות הוחלט לקיים מפגשים מצומצמים של אנשי הקבוצה בקבוצות קטנות של עד 10 חברים, לטובת מפגשי נטוורקינג ושיתופי פעולה. המפגש האינטימי הראשון שנבחר לחבר בין החברים הוא רשת ההמבורגרים המובילה BBB בסניף הרצליה. במהלך המפגש, יהנו החברים מאירוח מהנה, אווירה טובה ומשיחות על שיווק, תוך הנאה מהמבורגר משותף.

מתוך מפגש 'מנהלי שיווק מצייצים'
מתוך מפגש 'מנהלי שיווק מצייצים'

כרמל ברן, מנהל שיווק דיגיטלי ויזם קבוצת הוואטסאפ מספר למזבלה: "היוזמה היתה להקים קבוצת ווטסאפ למנהלי השיווק על מנת ליצור מפגשים אינטימיים של עד 10 אנשים בכל פעם למטרת נטוורקינג יותר פרסונאלי ליצור קבוצה של מנהלי שיווק בעלי תחומי עניין משותפים שנפגשים ונהנים ומבלים ביחד ומכירים אחד את השנייה ואת הקולגות יותר לעומק גם ברמה האישית מעבר למקצועי".

>> קליק להצטרפות לקבוצת 'מנהלי שיווק מצייצים'.

מקים הקבוצה, אמיר שניידר, מנהל שיווק בענף הנדל"ן, התייחס לפעילות ואמר: "תמיד חשוב לחבר בין הוירטואלי לפיזי. הצלחנו לאגד תוך זמן קצר קבוצה מדהימה של חברים סביב אהבה למקצוע והתחום וחשוב לנו להפגיש בין האנשים כי במרחב הפיזי הדברים האמיתיים קורים וכאן נרקמים מארגי היחסים ושיתופי הפעולה המעניינים באמת. אנו מודים לחברי הקבוצה על האמון ושמחים שאנחנו מצליחים פעם אחר פעם להפגיש את החברים גם מעבר לזירת הדיונים והשיתופים הוירטואלים. בנוסף, חשוב לנו להודות ל-BBB ולמנהלת השיווק של הרשת, מורן פלשנר, שהרימו את הכפפה, והסכימו לארח את המפגש".

מתוך מפגש 'מנהלי שיווק מצייצים'
מתוך מפגש 'מנהלי שיווק מצייצים'

טל ספיבק, סמנכ"ל מרכז הבנייה ושותף מנהל לקבוצה הוסיף: "כיף מאוד לנהל מערכות יחסים וירטואליות אבל הקשרים האמיתיים נוצרים באמצעות מפגשים פיזיים ומתוך הסתכלות אחד לשני בלבן של העיניים. רק לאחר שהשלב הזה מתקיים נפתחת האפשרות למערכת יחסים עסקית מוצלחת".

לירן פורמן, מנהל שיווק בחברת קמחי תאורה ומנהל שותף בקבוצה סיכם ואמר: "עסקים טובים עושים בין אנשים ולא בין חברות ומכאן חשיבות המפגשים הפרסונליים ותודה ל-BBB על האפשרות לקיים את המפגש".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים