ברוקנר יער לוי גייסו את אוהדי הכדורגל הכי שרופים במדינה לאתגר מגניב של עמותת 'הגשמת חלום'

עובדיה ינעל העולם
עובדיה ינעל העולם

משרד הפרסום ברוקנר יער לוי משיק קמפיין קהילתי חדש עבור עמותת 'הגשמת חלום' במטרה להטיס ילדים בעלי צרכים למיוחדים ליורו 2016 בצרפת. לצורך הקמפיין, גייס משרד הפרסום את אוהדי הכדורגל הכי שרופים בישראל, שהתגייסו למען המשימה והסכימו לעשות את הבלתי יאמן – ללבוש את החולצות של הנבחרות היריבות.

במסגרת פרויקט 'הגמת חלום – יורו 2016' מבקשת העמותה להגשים חלום ל-60 ילדים חולים ולהטיס אותם לאליפות אירופה בכדורגל שתתקיים בצרפת. בכדי להצליח בגיוס התרומות, הושק הקמפיין בכיכובם של אוהדי הגדורגל המוכרים שהסכימו ללבוש חולצה של היריבה השנואה ביותר. האוהדים מאתגרים את הקהל לעשות מאמץ קטן ולתרום למען הגשמת חלומם של הילדים, בעוד שהם מצדם עושים את המאמץ הגדול ביותר בכך שהם מתחייבים, שאם העמותה תאסוף מספיק כסף, הם ילבשו את החולצה של היריבה המושבעת.

בין המשתתפים בסדרת הסרטונים; אביגיל שרעבי – אוהדת שרופה של בית"ר ירושלים, ג'ורג' ואסילי – אוהד שרוף של מכבי חיפה ומר עובדיה שקארה 'ינעל העולם' – אוהד שרוף של הפועל תל אביב משוק הכרמל.

הסרטון של אביגיל שרעבי

הסרטון של ג'ורג' ואסילי

הסרטון של עובדיה ינעל העולם

קרדיטים
בעלים: יורם לוי, עפר יער, טל ברוקנר סמנכ"ל קריאייטיב: עמית סטולר מנהל קריאייטיב דיגיטל: אדם פלד ארט: טל קיסרי ניהול לקוח: גיל שלום, שגיא ברגמן הפקה: שירלי מנשה, טלי ששון טראפיק: אנה נפדוב בימוי, צילום ועריכה: ADit- Yadin Deloya // ידין דלויה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים