'חומוס חמסה' יוצא נגד חומוס '100% אחלה' של שטראוס בפרסומת טייק אוף מתנגחת

חומוס חמסה
חומוס חמסה

מלחמת החומוס: חברת שטראוס שהודיעה לאחרונה על השקת סדרת חומוס מהמותג '100% אחלה' ללא חומרים משמרים וזאת לטענתה לראשונה בישראל, זוכה בדקות האחרונות לתגובה מצד 'חומוס חמסה' שעולה עם פרסומת טייק אוף מתנגחת שמזכירה שחמסה כבר השיקה חומוס ללא חומרים משמרים לפני כ-9 חודשים ואף זכתה בזכותו בפרס 'מוצר השנה' על חדשנות בקטגוריה. יש לציין ש'חמסה' זה חומוס גולמי להכנה ביתית, כך שלא מדובר במוצרים באותה הקטגוריה.

על פי טענת 'חמסה', בשונה מחברת שטראוס אשר קיבלה תמיכה רחבה של המדען הראשי בסך 2 מיליון ש"ח לפיתוח המוצר, הרי שפיתוח חומוס חמסה בוצע באופן עצמאי על ידי החברה. מאחורי הסרטון של 'חמסה' עומד משרד הפרסום 'משהו טוב' (Something Good) של אלעד סטפנסקי. קמפיין ההשקה של שטראוס נעשה כאמור באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל.

הסרטון של חמסה:

מחומוס חמסה נמסר: "על אף שהחברה קיבלה אישור עקרוני מהמדען הראשי לתמיכה תקציבית בפיתוח הפרויקט, לבסוף לא קיבלנו תמיכה זו. אי קבלת התמיכה נבעה מחוסר גמישות מחשבתית ומחוסר הבנה עקרוני של המדען הראשי בשוני בין חברות הענק לחברות הקטנות והבינוניות. בעוד שחברת שטראוס ודומיהן מפתחות מוצרים באופן עצמאי ומחזיקות בידע באופן בלעדי הרי שחברות קטנות ובינוניות מבצעות זאת במשותף עם גורמים חיצוניים. כך קרה כשפיתחנו את מוצרי חברת טבעול וכך קרה גם עכשיו עם חומוס חמסה. לצערנו המדען הראשי אינו תומך תקציבית בפרויקטים שהחברה אינה מחזיקה בהם באופן בלעדי".

סמנכ"ל חמסה, גבי ווייל: "המוצר שלנו שונה קונספטואלית מהמוצר של שטראוס. בעוד שחברת שטראוס נשארה בעולם החומוס המתועש אנו בחרנו לפתח חומוס אסלי המשיק לעולם הטחינה הגולמית. חומוס חמסה יושב על המדף ליד הטחינה הגולמית, הוא ללא חומר משמר, בעל חיי מדף ארוכים ומיועד להכנה ביתית, בדומה לטחינה הגולמית, כך שיש רק להוסיף מים ולתבל. בכל מקרה, אנו מברכים על התחרות בתחום וכניסה של חברת שטראוס ליצור חומוס ללא חומר משמר ומאחלים להם "חמסה חמסה".

תגובת שטראוס אחלה (רני רהב תקשורת): "אחלה גאה להיות החברה הראשונה בישראל המייצרת סדרת חומוס מצונן, מוכן וארוז ללא חומרים משמרים עם 40 יום חיי מדף וחמישה ימי שימוש מפתיחת האריזה, תוך שמירה על טעמו המקורי. אנו מלאי הערכה לחומוס חמסה ולכל מתחרה, אולם אין מה להשוות בין מוצר שדורש מהצרכן מספר פעולות כדי להפוך לחומוס מוכן, לבין חומוס ארוז ומוכן לאכילה מיד מהמדף. אנו תקווה שעוד חברות יספקו לציבור מוצרים איכותיים ובריאים כמו החומוס שלנו".

סדרת 100% אחלה – חומוס ללא חומר משמר

חומוס חמסה הינו פטנט ישראלי רשום שנולד מתוך חיבור של בעל חומוסייה (בלו בס), טכנולוג מזון וחברה שחרטה על דיגלה לפתח מוצרים חדשניים בארץ ובעולם והביאה לעולם מוצרים נוספים כגון מוצרי טבעול.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. זה לא חומוס. לא עומד בתקן הסלטים להיקרא חומוס, והטעם…לא בטוח שאתם רוצים לנסות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים