עובדי דיזינגוף סנטר עושים את אתגר ה-Mannequin

Mannequin דיזינגוף סנטר
Mannequin דיזינגוף סנטר

קניון דיזינגוף סנטר מצטרף לאתגר בובות הראווה (Mannequin Challenge) ורותם לסרטון את צוות העובדים, המאבטחים וצוות הניקיון של דיזינגוף סנטר שלמספר דקות קפאו במקומם בקומה התחתונה של הקניון. בישראל, משרד הפרסום ראובני פרידן IPG היה הראשון ששילב את התופעה הויראלית בפרסומת עם השקת קולקציית המעילים החדשה של קסטרו.

Mannequin Challenge היא תופעת אינטרנט (מתוייגת תחת MannequinChallenge#) שבה אנשים נשארים קפואים במקומם במהלך צילומי הסרטון, בדיוק כמו בובות בחלון ראווה. האתגר מלווה בשיר 'Black Beatles' וסרטון ראשון שלו נצפה ב-12 באוקטובר ע"י קבוצת סטודנטים מפלורידה.

דיזינגוף סנטר | תל אביבי אמיתי

האתגר שמשך פוליטיקאים, אנשי חדשות, מותגים וסלבריטאים מסביב לעולם, הפך במהרה לאחד הטרנדים הויראלים והמדוברים של השנים האחרונות, כזה שאפילו יכול לאיים על 'הארלם שייק'.

בשבועות האחרונים ה-Mannequin Challenge זכה לכ-80 מיליון איזכורים ברחבי הרשת ולכ-900,000 סרטונים פרי גולשים וחברות שרכבו על הטרנד הויראלי. סרטון התגובה של דיזינגוף לתופעה הויראלית הופק ביוזמת הנהלת הסנטר. תקציבי הפרסום שלו מטופלים ע"י משרד הפרסום מנצ' (Mench) של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים