הכירו את לילך בן-ארצי לוי – מנהלת תחום שיווק דיגיטלי במכבי שירותי בריאות

לילך בן-ארצי לוי
לילך בן-ארצי לוי

המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם מדי שבוע להכיר את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של המותגים והחברות מהמוכרות והמובילות במשק הישראלי. האורחת השבוע היא לילך בן-ארצי לוי, מנהלת תחום שיווק דיגיטלי של 'מכבי שירותי בריאות' וחברת ארגון הנשים Supersonas.

אני במשפט:
מכורה לאתגרים ושבירת קירות, דבקה במקצועיות ושחקנית נשמה. נשואה לבועז ואמא לנעה ורועי שמספקים לי רגעי אושר כל פעם מחדש. בזמן המעט שנותר לי (בעיקר בלילות) משלימה סדרות, כי זו היוגה שלי.

איך הגעתי לעולם השיווק?
עולם השיווק תמיד קרץ לי. כשהשתחררתי מהצבא הגעתי למחלקת השיווק בחברה גדולה בתור מזכירה ואז הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות (כשאנשים עוד לא האמינו שהאינטרנט יתפוס). התחלתי את המסלול שלי בעולם הזה בעבודה במשרד פרסום משם הפכתי למנהלת פרסום ב-012, הייתי מנהלת דיגיטל ותוכן בסלקום, בזק בינלאומי, מגדל והיום אני מנהלת את תחום השיווק הדיגיטלי במכבי.

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
אני מאמינה גדולה בתוכן. השנה החלטנו שאת הקמפיין המרכזי של מכבי עושים ברשת. זה הקמפיין הדיגיטלי הכי גדול שמכבי עשתה עד כה ובסיום החודשים הרבים שעמלנו עליו אני שמחה להגיד שכמעט ואין אחד במכבי שלא מבין ומאמין בחשיבותו של הדיגיטל. יצאנו עם סדרת סרטונים בכיכובו של אדיר מילר בהם הוא עונה כנציג שירות לשיחות של חברי מכבי המגיעות למוקד שירות הלקוחות. הקמפיין נעשה תוך שימוש בכוחו של הפרזנטור שלנו וזה יכולת האילתורים היוצאת דופן שלו. הקמפיין הפך לויראלי תוך שעות ספורות וצומח בצורה אורגנית עד היום.

אדיר מילר – נציג שירות

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
סקרן, יזם, אמיץ וחותר למהלכים גם שלא כולם מאמינים בהם. מנהל שיווק טוב יודע למדוד את הפעילות שלו, לשפר את החולשות ולשים דגש על החוזקות.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
אני רוצה לפרגן ליוניליוור בפעילות ברנפלקס תלמה "דנית זמרת החתונות". הקמפיין הצליח בחוכמה רבה להפוך מותג "משעמם" למותג צעיר וצבעוני ודיבר לכולם. באופן אישי אני אוהבת את הדמות הזאת (עוד מימי אחד העם 1). דוגמה מצוינת למהלך של שינוי תפיסת מותג דרך תוכן מצוין.

מכבי קידס – יהושע\TBWA

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
שיווק דיגיטלי לוקח את היכולות של כל חברה תוך שימוש בפלטפורמות מגוונות ומנגיש את השירותים ללקוחות. השיווק הדיגיטלי מאפשר התאמה לכל שכבות האוכלוסייה ולצרכיה. הכיף בעולם הזה הוא שאנחנו עוד לא מכירים את מה שיבוא מחר. בשיווק הדיגיטלי אנו עדים להתפתחות מטורפת בכל התחומים, לא משעמם אף פעם.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
אתם לא יודעים הכל, ובעולם הדיגיטלי אתם עוד לא יודעים כלום וזה היופי בעולם ובמקצוע הזה. קחו כל רגע ותלמדו ממנו כי זה מה שיהפוך אתכם למנהלי דיגיטל מקצועיים ובולטים.

רוצים להופיע במדור? [email protected]

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים