כאן או קאן – באומן בר ריבנאי מחפשת נציג

מזבלה

מאת: זאביק דרור יחסי ציבור

קבוצת באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi השיקה פעילות ארצית לחיפוש אחר כישרונות צעירים ומבטיחים מתחום הבימוי, שייצגו את ישראל בפורום New Director Showcase 2010, זאת במסגרת פסטיבל הפרסום הבינלאומי Cannes Lions 2010 אשר יתקיים בקאן, צרפת, בחודש יוני הקרוב. במטרה למצוא את הנציגים הישראלים, מציעה באומן בר ריבנאי לבמאים ישראלים צעירים להציע מועמדות לפרויקט תוך שליחת קליפ, סרט קצר, וידאו ארט וכד'. צוות מקצועי מקבוצת באומן בר ריבנאי יבחר את העבודות אשר יתמודדו מטעם ישראל על הזכות להיכנס ל- Show-reel הנחשב.

כאן או קאן?
כאן או קאן?

פורום New Director Showcase מתקיים מדי שנה, ונחשב לפורום החשוב והמשפיע ביותר בתעשיית הפרסום, המדיה וההפקות הבינלאומית, כמו גם לאחד מאירועי השיא של פסטיבל קאן לפרסום.במסגרת הפורום מוצגות עבודותיהם של במאים מבטיחים מהעולם כולו, אשר מזוהים ונבחרים על ידי משרדים מקבוצת Saatchi & Saatchi הפרושים ברחבי הגלובוס. העבודות המוצגות זוכות לחשיפה יוצאת דופן, זאת בקרב בכירי קבוצת Saatchi & Saatchi ובקרב הדמויות המובילות את תעשיית הפרסום הבינלאומית. בין הבמאים המצליחים שעבודותיהם הוצגו בפורום במהלך השנים האחרונות ניתן לציין את פרדריק בונד, כריס קנינגהאם, ג'ונתן גלזר, ספייק ג'ונס, דני קליינמן, דיוויד לה שאפל, כריס פאלמר, ג'ייסון רייטמן, קינקה אשר ועוד. את העבודות ניתן לשלוח [email protected] עד לתאריך 12 באפריל.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. יאללה יא ליצנים אתם מקבלים צ'אנס להכנס לאחת הבמות המכובדות בעולם מה אתם בוכים אהה בעצם זה לא לכם זה לכאלה שעשו כבר משהו בחיים ויכולים לשלוח אותו. לילה טוב

  2. [Comment ID #33413 Will Be Quoted Here]

    ג'יזס, מה אתה רוצה?
    אם היית עונה להגדרת קהל היעד של המודעה
    אני נוטה להאמין שיש לך 3/4/5 סרטים במגירה וכל שנותר זה ללחוץ SEND
    אפחד לא מצפה שתצא להפקה היום בבוקר.
    ג'יזס הוא קורא לעצמו…עאלק

  3. יחד עם זאת,
    "פתאט" יצא מחוץ לחוק בסוף 2006
    ברם, בחוגים מסוימים יוצאי אשכנז
    בקהילה עדיין יש הנוהגים עדיין להשתמש במילת תואר זו.

  4. והנה הצעת חוק לגלעד ארדן:
    יאסר מעכשיו באוחפן גורף ולחלוטין השימוש במשחק המלים "כאן/קאן" לצרכי פרסום פנימי חיצוני משולב או אחר כלשהו.

    פשוט פתאט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים