הקומבינה של מקאן אריקסון

מזבלה

קופי פייסט: // הרעיון: הקמנו מיניסייט אליו מגיעים מבאנרים ברשת. בעמוד הנחיתה על הגולש לענות על שאלת טריוויה אחת תוך 5 שנ'. ענה נכונה – זכה בפרס מטעם בורגראנץ'! ה-Catch: השאלות ששיבצנו בחידון הטריוויה קשות עד בלתי אפשריות: מהי הדיסקרמיננטה של הפולינרום הריבועי? באיזה זרם תמך אביו של ברניני? וכו'. כמעט בלתי אפשרי לענות ב-5 שניות.

קומבינה בבורגראנץ' - מקאן אריקסון
קומבינה בבורגראנץ' - מקאן אריקסון

הקמפיין האמיתי: החלו להופיע שיחות ושמועות ברשת באמצעות בלוגרים מובילים, גולשים בפייסבוק בעלי אלפי חברים, פורומים ואתרי נוער. השמועות טוענות שניתן "לעקוף" את מנגנון השאלות של האתר ולזכות במוצר חינם בבורגראנץ' באמצעות טריק – שינוי קטן בכתובת עמוד הנחיתה…

הקומבינה של בורגראנץ' בפייסבוק - מקאן אריקסון
הקומבינה של בורגראנץ' בפייסבוק - מקאן אריקסון

ואכן, מי שעוקב אחרי ההוראות שבשמועה זוכה בפרס!

יומיים לאחר הפעילות למעלה מ-5,000 קופונים סלולריים נשלחו
יומיים לאחר הפעילות למעלה מ-5,000 קופונים סלולריים נשלחו

קרדיטים
סמנכ"ל לקוחות: עמית משיח סמנכ"ל קריאייטיב: אלדד ויינברגר סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל: ניר רפואה מנהל קריאייטיב: יגאל חזן, דנה בלום ארט: אליזרין וייסברג קופי: דנה לפינסקי מנהלת לקוחות: עדי אורן סופרוויזר: עינב נוי, מגי אלבו תקציבאית: ליבי קטן נאור מנהלת מח' הפקות ניו מדיה: תמי כץ זרה מנהלת פרויקט: מיטל דוד מעצב: קובי צרפתי פלאש: נועה רון פיתוח web: דן אפטר הפצה ובלוגרים: יואב מאור, אורי מנדי (חברת את זה)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

16 תגובות לפוסט

16 תגובות

  1. הרעיון מעולה-
    מקאן לא אחראיים לשוקו פאי-רק לזה שהקמפיין יצליח
    את זה הם עושים בניצחון מוחץ

  2. רעיון טעים! זוכה בפרס אפלפאי השנה.
    די עם השוקו פאי הזה. תעברו לדבר האמיתי

  3. [Comment ID #35617 Will Be Quoted Here]

    הקטע זה שה"קומבינטור" כל כך מסתתר בטבע הישראלי שלנו, אז פתאום השוקופאי הפך להיות פרס הרבה יותר שווה – רק כי הוא בחינם ובגדר "זיינו את המערכת".

  4. [Comment ID #35613 Will Be Quoted Here]

    וואו אני רואה שיש פה מחלוקת גדולה בקשר לשוקופאי. שתדע שיש קהל מעריצים עצום לשוקופאי. עשרות אלפי אנשים שחושבים שהוא לא סתם טעים, אלא אחד הדברים הכי טעימים בעולם. הכותב כלול.

  5. כל זה בשביל שוקופאי? זה בערך כמו לזכות במחק בצורת טרול.
    לגבי הרעיון – נחמדי, החיבור לקומבינה עובד על הכיפ כפיאק.

  6. הרעיון מעולה!
    המינוסים היחידים הם שהיה אולי אפשר לעשות טריק שהגולשים יעלו עליו לבד מבלי לבצע תוכן ממומן וכמובן המינוס המרכזי: הטעם של השוקופאי, שמעולם לא אכלתי אבל כמו הרבה דברים אחרים שלא הכנסתי לפה, אני יכול לדמיין את הטעם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים