למה? – זו המילה היחידה שיכולה לתאר את הרגשתי ודעתי על הקמפיין ובכלל על ה- so called תהליך מיתוג מחדש של בזק. קליק להורדת המצגת, פרינטים ושילוט.
הפנים החדשות של בזק: אדלר חומסקי אנד ורשבסקי
[techtags:בזק, הפנים החדשות של בזק, מיתוג, אדלר חומסקי אנד ורשבסקי]
21 תגובות
אולי בכל זאת? קמפיין של צו פיוס, אגב.
נאמר פה שהיא מבית היוצר של משרד הפרסום פוגל
פרסומת לבזק, שלוותה בשיר הזה –
http://www.youtube.com/watch?v=lVKEMOenP-o
תודה דורי!
[Comment ID #7812 Will Be Quoted Here]
של מי הפרסומת? ספר, נעלה אותה
מישהו חייב להעלות לפה את הפרסומת עם טיבי . בפרסומת לקחו את אחמד טיבי וכל מיני אישים תחת הסיסמא:
"מצד אחד לדבר מצד שני להקשיב"
[Comment ID #6954 Will Be Quoted Here]
נזק
פרסומת הטלוויזה מנסה לרגש. הלוגו מיושן ופחות מעניין.
אני אישית אהבתי את המיתוג הישן ופרסומת המיתולוגית שלהם שעשו פוגל אם אני לא טועה.
דורי נא למצוא ולשים. בפרסומת לקחו את אחמד טיבי וכל מיני אישים תחת הסיסמא:
"מצד אחד לדבר מצד שני להקשיב"
עכשיו מה שעשיתי בגיל 12 כבר לא רלוונטי…. קליק כאן
המיתוג החדש של בזק הוא פשוט אסון. כן, הבנתי שהכוונה היא להגיד משהו כמו אנחנו=בית, בבית מדברים בטלפון קווי ולא בסלולרי, אתה מדבר יותר מדי בפלאפון ולא מדבר מספיק בקו הביתי, אתה לא נמצא מספיק בבית. אבל רבאק, זה ממש לא עובד, ואם זו האסטרטגיה, אני יכול לחשוב על אלף דרכים הרבה יותר מוצלחות לבצע אותה בקריאייטיב.
[Comment ID #6940 Will Be Quoted Here]
ספר לי
לשפן יש בית בין עצי הזית ,לשבלול ולצב בית על הגב, המדינה היא בית וגם המחנה הצבאי והמפלגה ומקום העבודה.הגבינה עם בית וגם מרק העוף האורז והמשכנתא.
אולי בכל זאת ,לא כל כך נורא להיות הומלס.
אני מסתכל על ה B החדשה הזו ורואה בה עצבות, כמו שדון שהפאקמן רודף אחריו או M של מקדונלד עם קלקול קיבה.יש בה משהו עצוב.
אתה מכיר את הבדיחה "החליפו את המיטות" ?
לא לא לא
למה?
כי הוט הוא מותג חזק שיש לו טלפון + אינטרנט + טלויזיה + (בקרוב – סלולר)
ובזק, יס ופלאפון הם מותגים שונים (ביינתים)
בזק הפך לכחול, כדי להתקרב לתדמית של פלאפון ויס שבהדרגה יהפכו למותג יחיד נוסח שופרסל (שופרסל שלי, שופרסר דיל וכו')
חוץ מזה. שבזק הישן היה יותר מדי מזוהה עם המדינה. זכות לתת שירות. בזק המונפול.
לקראת ניידות המספרים בזק חייבים להראות שהם חברה אטרקטיבית באמת ולא עסק שהצליח רק בזכות העובדה שהוא היה מונופול ללא מתחרים.
מוזר, דווקא שלטי החוצות שאני רואה 8 פעמים ביום בדיזנגוף פינת בזל נפקדו מהמצגת.
אז היום כשהכלב לקח אותי לטיול מולם, הגעתי למסקנות הבאות:
כשאין תועלת ממשית או יתרון למוצר, אז עדיף לשחק על הרגשות, ועם הצבעים הטיפה דהויים (אני רואה בעיקר את זו שבה אמא ישנה במיטה ו2 ילדות משחקות עליה) והאוירה הביתית, לפחות בשלטי חוצות, זה נראה שהמניפולציה עובדת..
כאילו, בעולם פוסט מודרני בלה בלה בלה, הם היו הראשונים להגיד "אנחנו=בית" (לא כולל ידיעות, אולי) ובגלל זה זה נראה לי אפקטיבי. נכון ששיווקית- צרכנית- מוסרית זה כבר סיפור אחר, אבל לי זה נראה שאדלר ידעו לעשות את העבודה לא רע כאן.
לדעתי זה צעד שנובע משיקולים אסטרטגיים. אולי פעולה כדי למתג את בזק אל מול המתחרות הסללוריות שעכשיו הולכות להפגיז במבצעים ובמאמצים לגייס לקוחות.
אני מסכים שמיתוג מחדש הוא תמיד בעייתי, במיוחד כשעושים כל שנתיים מיתוג חדש ואף אחד כבר לא מבין מה המותג בעצם רוצה להגיד.
אם יש לכם איך, תשאלו את דעתו המלומדת של אייל לינור – הוא שותף בכיר בקמפיין הזה לפי מה שאני יודע, ואני בטוח שהוא יוכל לשפוך הרבה אור על התהייה בנוגע לנושא. חוץ מזה שפוסט ממנו שווה זהב.
😀
ככה.
במבט ראשון הקמפיין הזה נראה גרוע ברמות קשות
[Comment ID #6931 Will Be Quoted Here]
יש לי כל כך הרבה שאלות ותהיות על המהלך הזה שהחלטתי לסכם את זה בשאלה אחת מאוד קונקרטית – למה?
תגובה בוגרת-
לוגו מכוערררררררררררררררררררררררררררררררר בעעע בעעעעעע