MyBrandz מציגה את ה-FanGager

מזבלה

חברת קשת ואתר mako משיקים מהלך אסטרטגי ארוך טווח לתוכנית האח הגדול בהשקעה של מיליון ש"ח ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר ובאתר mako במסגרתו יוזמנו הגולשים להשתתף בפעולות, לצבור נקודות, להתקדם במעמד המעריצים ולזכות בפרסים, כאשר הפרס הגדול הוא אירוח לסוף שבוע בבית האח הגדול מתנת RC קולה.

הפעילות מתבצעת באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית של MyBrandz המאפשרת ניהול והפעלת פאנז בטוויטר ובפייסבוק. קשת תנהל ארבעה עמודי פייסבוק במרוכז ביניהם עמוד האח הגדול הרשמי, האח הגדול למכורים בלבד ועמוד של נותן החסות RC קולה. בעמודים יוצעו לגולשים שלל פעולות ואפליקציות אשר על ההשתתפות בהן יצברו ניקוד ומתנות. הגולשים מוזמנים להשתתף באנגייג'מנטס ומשחקונים דוגמת וידאו – טריוויה במסגרתו הגולש צופה בקטעים בלעדיים מהאח ועונה על שאלות בזמן אמת, בחן את עצמך, באבלס, צפייה בדוח היומי, ביקור באתר האח הגדול, העלאת תמונות אישיות ועוד.

עבור כל הפעולות שלהם בקהילה, הגולשים יצברו ניקוד אשר משפיע על הדירוג שלהם בקהילת "המשפחה של האח" ביחס לחברים שלהם. לצבור באדג'ים דוגמת עיטור "אח גדול", "אסימון", "דייר מצטיין" ועוד. הגולשים אשר יצברו מעמד גבוה של "דייר מצטיין" ישתתפו כקבוצת מיקוד של התוכנית ויוכלו להשפיע על התרחשותה. כחלק מהשתתפות יוכלו הגולשים לצבור כסף וירטואלי הניתן להמרה למתנות דוגמת: ביקור בבית האח הגדול, פגישה וראיון עם המתמודדים, מארזי שישיות RC קולה, מארזי DVD, כרטיסים לסרטים, פיצות מדומינוס פיצה, קפה ומאפה. ובנוסף גם במתנות וירטואליות בפייסבוק דוגמת: לייק ממגישי התוכנית ארז ואסי, ד"ש בפייסבוק מכל אחד מהמתמודדים.

לדברי ערן גפן מנכ"ל MyBrandz: "מקו עושים שימוש מבריק בפייסבוק ומעלים מדרגה את התחום. עבר זמנן של אפליקציות נקודתיות או משחקי לייקים. בשונה מהם, קשת מבצעים פעולה אסטרטגית באמצעות הטכנולוגיה לניהול פאנז ומייצרים מעורבות עמוקה לאורך זמן".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים