קמפיין חיים בוהן: חיים כהן – הדבר האמיתי

מזבלה

ראובני פרידן בסרטון טיזר לפרסומת חשיפת מהלך 'חיים בוהן' של מי עדן. חיים בוהן מסר במייל של המזבלה: "לי לא משנה באיזה מים אני משתמש ואני מוכן להתפשר על איכות המים שאני מבשל בהם או שותה רק בגלל שאני מפרגן לעמי מדירה 4 שחברת מתקני סינון מי הברז שלו נותנת לי חסות. צר לי שמורידים את הקמפיין שלי, אבל אותי לא יעצרו. אני קורא לכך קהל מעריציי, להמשיך לעשות לי בוהן בפייסבוק וליהנות שם ממבחר המתכונים העשיר שלי ואף לבוא למסעדה החדשה שאני עתיד לפתוח בקרוב".

גורמים מקורבים לקמפיין מוסרים: "העובדה שתמי 4 ומשרד הפרסום שלה- אדלר חומסקי בלחץ, גורמת להם לפעולות נואשות. הפרסומת של חיים בוהן ופרסומות אחרות שיעלו בקרוב, יקרעו למעשה את המסכה מעל הפנים אותם מבקשים להציג בתמי 4 ויגרמו לצרכן להפסיק להתבלבל ולהבין, כי המים של תמי 4 הם בסה"כ מי ברז מסוננים. מלבד זאת, לא יתכן, שלאורך השנים תמי 4 כאסטרטגיה, פוגעים במתחרים ופתאום, כשיוצאים נגדם באומץ הם בוכים כקוזאק הנגזל. עצתנו הטובה ביותר עבורם- קחו כוס מים מינראליים טבעיים וקרים ותרגעו".

[table id=19 /]

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. השערה: מי עדן בעצמם מפחדים לקחת את הדו קרב הזה עד הסוף. המבין יבין. רמז: איכות המים ונקודות תורפה נוספות.

  2. הרשו לי להקיא מהגורמים המקורבים.
    כולם יודעים שתמי4 זה מי ברז מסוננים, ואף אחד עדיין לא מבין למה זה רע.

  3. ככה זה כשהמשרד נמכר לחבורת רואי חשבון, הבעלים רק מחשבים את קיצם לאחור, ושני חולי שליטה שמאמינים למה שהם כותבים על עצמם בטוקבקים "מנהלים" באין מילה מדויקת יותר, את המקום ההזוי הזה.

  4. ותמי 4, בגלל כל הלחץ שלהם, רק חפרו לעצמם בור עמוק יותר. כל הכתבות אתמול על זה שהורידו את הפרסומת של חיים בוהן רק עזרו למי עדן.

  5. וואו. איזה טירוף. איזה פסיכים. לא היה לי מושג עד הרגע. איזה כניסה פרונטלית. איזה חריפים. איזה מהלך שידברו עליו. איזה נועזות. איזה השבתה. איזה אומץ. איזה טוטאלי. איזה חבורה של נודניקים שחיים בסרט שלמישהו אכפת מהגוש קקה הזה, מופע אימים של פרסום רע ומעצבן ומתאמץ ונדחף. קדימה, תראו לנו מספרים. קיבלו הרבה טלפונים כבר במי עדן? לכו דחפו תלייקים שלכם לתחת המינראלי שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים