דיר באלאק שנתפוס אתכם עם העט

מזבלה

שבוע שלם של ווייקי ווייקי ב-4 בבוקר! אז זהו, סיימנו שבוע ארוך ומהנה של פעילות שיווק חוויתי ל-'עט המחיק' הנקרא בשם הזדוני Pilot Frixion. לפני כשבועיים עלה לאוויר קמפיין 'נגד העט' של מקאן דיגיטל, כמה ימים לפני עלו לרשת שלושה סרטונים ויראלים המציגים דרכי שימוש זדוניות בעט המחיק החדש של פיילוט. קמפיין האינטראקטיב של מקאן דיגיטל יצר באזז בכל אמצעי המדיה (1,2) ונכון לזמן כתיבת הפוסט צפו בסרטונים הויראלים קרוב לחצי מיליון גולשים, מתוכם כ-406,000 רק באתר פליקס.

תלמידים מרמים מורים ומשרד החינוך שותק!
כשיש קונספט טוב ומופרע ולקוח זיבלוני כמו החבר'ה ביהודה ברמן, הקריאייטיב מגיע וכשחקני חיזוק לקמפיין האינטראקטיב הסוחף של מקאן דיגיטל, רקחנו את פעולת 'אנטי פריקשן'. תלמידים מרמים מורים ומשרד החינוך שותק? אז זהו שלא. אם משרד החינוך שותק, המורים לוקחים את העניינים לידיים. בשבוע האחרון (א-ה) פקדנו כ-19 בתי ספר תיכונים ו-10 מוקדים הומי אדם נוספים ברחבי הארץ. חמושים בגלאי פריקשנים ענקיים ממותגי 'אנטי פריקשן', בסיירת האבטחה המיוחדת, במגנומטרים ובאזיקים ערכנו בדיקות ביטחוניות לאלפי תלמידים. המטרה: למצוא תלמידים סוררים המשתמשים בעט הזדוני. בנוסף חולקו פלאיירים המתריעים על העט האסור ונערך מסע הסברה בשטח.

הפלאייר (קליק להגדלה) קליק ללוגו הסיירת.

פיילוט פריקשן, פלאייר, אנטי פריקשן, מזבלה, pilot frixion, העט המחיק, נגד העט

סיירת 'אנטי פריקשן'
בכל בית ספר מוקמו שתי מאבטחות ממותגות אנטי פריקשן, 'גלאי פריקשנים' ענקי ובחור סורר (סוחר פריקשנים) אשר חילק עטי Pilot Frixion כמה מטרים לאחר עמדת הבידוק הביטחוני. המאבטחות חילקו פלאיירים, ערכו בדיקות ביטחוניות על התלמידים והסבירו על איסור השימוש בעט בשטח בית הספר ואילו הבחור הסורר שלנו, חילק עטים וקרא לתלמידים שלא להקשיב לפרופגנדה של החננות מסיירת האנטי פריקשן.

גלאי הפריקשנים – Frixion Detector
גלאי ענק (2.10) שהוכנו ועוצבו במיוחד לצורך הפעולה. כפקטור הרתעתי נוסף, הוצמדה לכל גלאי מצלמת אבטחה בעלת חיישן תנועה אשר נעה על פי כיוון תנועת התלמידים.

גלאי אנטי פריקשן, גלאי pilot frixion

סיפורים קצרים מהשטח
מה לא היה שם, היה מטורף! תלמידים הסתערו עלינו, דורי כמעט נידרס למוות בגימנסיה הרצליה, את גיא כמעט מחצו, אוטובוס של אחת מחברות התחבורה הציבורית עצר באמצע הרחוב וגרם לפקק אדיר, רק בגלל שהנהג רצה עט לילדים שלו, איזה בחור חשף בפנינו את פיטמתו הענקית וגרם לנו לטראומה שלעולם לא תישכח, דורי הסביר בנונשלנטיות למנהלת בית ספר מסויים למה אנחנו מקנים ערכים, מורה למתמטיקה עקצה אותנו ב-6 עטים, מורה אחר הסביר לנו שבדיוק הוא מעביר שיעור לתלמידים על העט הסורר. ניידת משטרה כמעט אספה את גיא והצוות שלו לכלבוש, הפקחים הגברים בנמל תל אביב עשו לנו כבוד, ילד אחד חשף בפנינו את הטוסיק שלו, הערסים בתל אביב ניסו לכייס את העטים מהתיק של דורי, איזה אחד התבכיין לנו שעה שלמה שנביא לו עוד עט וכמעט גרם לדורי להזיל דמעה. גיא אילף את ואן דיזל ואלה היו לאחד.

תמונות מהשטח (יש איזה 800) – בקרוב גם הסרטון!
למען הסר ספק שום תלמיד לא ניפגע במהלך הפעולה ואת כל אריזות העטים הריקות זרקנו לפח. כחולים כחולים אבל גם ירוקים.

אנטי פריקשן, בדיקות ביטחוניות

אנטי פריקשן, בדיקות ביטחוניות

אנטי פריקשן, בדיקות ביטחוניות

אנטי פריקשן, בדיקות ביטחוניות

קבוצת תלמידים שניה לפני שהם מסתערים עלינו ומנסים לעקור לנו ת'לבלב בשביל עט.

אנטי פריקשן, תלמידים משוגעים

דורי אוסף מידע מודיעיני כמה רגעים לפני יציאת התלמידים מבית הספר.

תצאו בחוץ!

לסיום – תמונות קבוצתיות של הסיירת
סיירת 'אנטי פריקשן' וגיא. מימין לשמאל: קארין מגריסו, חן כהן, רבקה לשץ, איריס הרמן.

סיירת אנטי פריקשן, דיילות,

שניה לפני שהתלמידים מגיעים. מימין לשמאל: איריס הרמן, חן כהן, רבקה לשץ, תומר הושמנד, קארין מגריסו.

סיירת אנטי פריקשן, דיילות,

רוזי (עומר רוזן) שהצטרף אלינו לחצי יום פעילות אחד, מדגים עם איריס נוהל בדיקה ביטחונית.

אנטי פריקשן, בדיקה ביטחונית

הסרטון!

ביום שישי הקרוב (30.5) יש לנו פעולת גרילה מחתרתית מסכמת עבור 'העט המחיק' – Pilot Frixion, אם אתם מעוניינים להצטרף אלינו (ולקבל עט מתנה!), שילחו לנו מייל.

קרדיטים
'אנטי פריקשן' – קריאייטיב והפקה: מזבלה – סוכנות קריאייטיב תודה לגיא רז על הצילום והעריכה וליוני ציגלר מ-TheViralWorkShop על המעורבות, תודה לדיילות שלנו מחברת אנרג'י: איריס הרמן, רותם רז, קארין מגריסו (לא מגריזו), חן כהן, אולגה למברג, איריס ארונין, רבקה לשץ, דיאנה טסלר, חדווה בלבייב. תודות נוספות: תומר הושמנד, ניר תורג'מן, עומר רוזן. תודה לאנשים הטובים בחברת Art-Design, צחי, שמוליק וכמובן ליוסי עמנואל הנגר השפיץ. תודה לארטית ליאת אבדי, לניסו לרדן על החיבור ללקוח. תודה חלקית לשלמה SIXT על ואן דיזל, אמנם הוציאו לנו ת'מיץ אבל בסופו של דבר הביאו לנו אותה (כפרה עליה, מתגעגעים). תודה לאופיר אבסלנדר ולליטל שמש על חלקם המסווג בעניין. תודה לכל הפקחים, המאבטחים, מנהלי ומנהלות בתי הספר שנתנו לנו לפעול בשלווה, תודה ל-GPS של MIO שלקח אותנו בביטחה לכל יעד, תודה ל-קוברה, XL ומשקה האנרגיה סקס, שהעניקו לנו את הכוח לתפקד ב-4:30 בבוקר. וכמובן תודה וסחטיקה על האשכים הגדולים ללקוח: יהודה ברמן, למנהלת השיווק: שרון זקליס רם ולאסטרטגית הבוננזה ואשת הרעיונות – ליאורה ליפץ. // 'נגד העט' – קמפיין אינטראקטיב קרדיטים מקאן אריקסון: סמנכ"ל קריאייטיב: אלדד ויינברגר מנהל קריאייטיב: מירן פחמן קופי: נדב רביב ארט: גיא לאופר מנהל פיתוח תוכן: ניר רפואה מנהל פלנינג: יוני להב סופרווייזרית: גיתית גולדמן עיצוב וביצוע: אלון דוד, שי מיה, אמיר דוידי, שחר רז, עדי טרגובניק, דן אפטר חברת הפקה: timeline מקאן בוטיק: משנה למנכ"ל: קרן ניר פלנינג: שרון שלו לבצור

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

33 תגובות לפוסט

33 תגובות

  1. תודה שנתתם לי קרדיט לפני האזכור של האשכים הגדולים ללקוח יהודה ברמן.
    היה קצת לא נעים להופיע תחתיהם

  2. אמרו את זה קודם, לפני, אבל זה כן משנה –

    you rock!

    אחלה לוחמה בשטח בנוי.

    תמשיכו ככה זו לא תשובה.
    (:

  3. אין עליכם… כל הריספקט!
    דורי הבטחת לי את אחת הבנות לא?
    אז זרוק לפחות עט….

  4. [Comment ID #10534 Will Be Quoted Here]

    נכון

    אני לא הבנתי למה הוא קרא לו חמור

  5. סחטיין
    אני רוצה עט ! תביאו לי לקקטוס !!
    אני מתעצל לרדת 3 קומות ולבקש מהם

  6. [Comment ID #10532 Will Be Quoted Here]

    אני לא מסכים ובכלל מה הקשר בין א ל-ב.
    "החמור" – הייטק זאכן, היה משהו שלא נראה כמותו בארץ, פעולה שהיא מהות "שיווק גרילה". צר לי שאני אולי לא נשמע צנוע, אני צנוע 🙂

  7. [Comment ID #10531 Will Be Quoted Here]

    הקריאייטיב ברמה גבוהה יותר מאז הקטע עם החמור
    בגלל שהוא הגיע ממקאן בניגוד לפעם הקודמת.

  8. 1. גדול. רעיון משובח, גרילה בנזונה. עליית מדרגה רצינית מהחודשיים טיזרים למהלך ההוא עם החמור. שיחקתם אותה בגדול, כל הפרגון.

    2. סחטיין על הכובע, טמבל 😀

  9. כבוד
    ושיהיו לכם עוד פרוייקטים מהנים

    איך לא יהיה מטורף – תלמידים

    אני רוצה שניים 😀
    אחד לי אחד לאחי

    ותתחדשו על השינוי של החיפוש

  10. אין כזאת מילה בעברית "מדיות". מדיה זה כבר ברבים (כמו מים או שמים שאין להם צורת יחיד ורבים). צריך להגיד "אמצעי מדיה".
    תודה על ההקשבה.

  11. סופסוף יש מי שעושה פעילויות קדמ מגניבות!
    זבלונים, מגיע לכם סחטיין ענק על פרוייקט מעולה גם קריאטיבית וגם עשוי טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים