ינון לנדנברג ♥ פייסבוק

לוגו אידיאולוג'יק - פייסבוק פלייסס
לוגו אידיאולוג'יק – פייסבוק פלייסס

אידיאולוג'יק פובליסיס ישראל בסלף פרומושן בפייסבוק פלייסס (facebook places). במסגרת הפעילות, פקדו עובדי החברה 18 נקודות שונות במרכז הארץ ויצרו את לוגו אידיאולוג'יק על גבי נעצי הצ'ק אין במפה. בנובמבר הקרוב, שילת לנדנברג (aka היפה והכרישה) תסיים לאחר שנתיים את תפקידה כסמנכ"לית ב-MASA, אשר במסגרתו היתה אחראית על ניהול האפליאיישן של נענע10 ופייסבוק, עם עזיבתה תחתם תקופת הזוהר של אידיאולוג'יק במהלכים פרסומיים בפייסבוק.

בשנה האחרונה נראה שאידיאולוג'יק תרמו יותר לתדמית של פייסבוק כפלטפורמה פרסומית-יצירתית, מאשר MASA שלכאורה מציגה את עצמה כאמונה על הנושא. סביר להניח שכל מכונות הפייסבוק (מכונת הלייקים / מכונת החיוכים), מלך המיחזור ושאר הקמפיינים שנעשו על ידי החברה בפייסבוק, לא תרמו כלל למכירות של המפרסמים בארץ, אך בהחלט מיצבו את אידיאולוג'יק כשחקנית בינלאומית מרכזית במדיום ולהערכתי לשם בין היתר חתר ינון.

לוגו אידיאולוג'יק - פייסבוק פלייסס
לוגו אידיאולוג'יק - פייסבוק פלייסס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. מי שעשה צ'ק אין בשכונת הרכבת בלוד ממש הקדיש מעצמו למען הקידמה והטכנולוגיה, אני רואה זאת בעין יפה, שזה בעצם הדבר היחיד שיפה בי.

  2. יפה שהם כוווולם התגייסו למהלך הכה גדול הזה 🙂
    אני תוהה לעצמי אם הם סינכרנו שעונים…

    מה שכן, חייבים להעריך את ינון על הרוח הילדותית הזו. הרבה פעמים דאגה לרענן קצת את האזור.

  3. סתם לשם זכויות ההשתנה, כמו כל אותם פרוייקטים.
    היו קונספטים מגניבים (התמונה המתוייגת של אורנג', מכונת הלייקים של קוקה קולה, מכונת החיוכים…) – השאלה היא האם הלקוח האמיתי הוא ינון, או הלקוחות עצמם?
    יצא להם מזה משהו? אידיאולוג'יק בכלל הרוויחה מזה משהו חוץ מזכויות השתנה? קרוב לוודאי שלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים