בבר המצווה של רועי רהב, הבן של רני, ראיתי שדיים

מזבלה

המחלקה לשימור לקוחות של המזבלה (אני אוהב את המושג הזה) יעצה לי שלא לכתוב את הפוסט הזה, כי מדובר על שדיים ובכלל בתוכן לא הולם לגולשת היחידה שלנו… שלוליה. בתגובה, עניתי: ” נושא השדיים קרוב לליבה” (הבנתם??! קרוב לליבה…) בלה בלה, קיצר מתחילים?

מוצאי שבת, 10.2.07, 21:00, ביתן 1, גני התערוכה. מסיבת בר מצווה לרועי רהב, הבן של רני, היחצ”ן של המדינה.

רועי רהב, רועי רהב בר מצווה, רני רהב, הזמנה לבר מצווה,

האירוע הופק על ידי Bold – Brand Action (אתר) בסגנון המולן רוג’. אירוע עתיר פלזמות, ספות ישיבה ייחודיות ופינת Game Zone לחבריו של החוגג הצעיר. באירוע נכחו כ-3000 איש, רובם ידוענים, ספורטאים, פוליטיקאים, ברנז’אים ואנשי עסקים, בקיצור ים של פלצנים. נצפו באירוע: דן “הברוקר” חלוץ, גדעון “ג” עמיחי, ראובן “קדימה” אדלר, אורלי “החיוורת” ווינרמן, לימור”זאת עם הקוקו” לבנת, צופית “הלוגמת שתן” גרנט, שרון “תסתכלו עלי” איילון (שבעיניים שלי עשתה לי עיניים), סילבן והאדמונית שלום, עופר “הנוגע” גלזר ורעייתו שרי שרי ליידי. וכמובן רבים נוספים. עד כאן הקטע הצהוב, עוד מעט מתחיל הקטע עם השדיים.

רני סה"כ בחור נחמד, מצטייר כאיש משפחה, מאוד קשור לבן – רועי. חשוב לי להדגיש את זה למקרה שהוא יקרא את הפוסט הזה, יתעצבן ויחליט לרוקן את חיינו ממזומנים בתביעת ענק. אז רני אתה אחלה גבר! אדם חם ואנושי, האירוע היה מדהים, באמת כל הכבוד!

בר המצווה של רועי רהב – יומן מסע נטול מוזה: באירוע גיליתי שחיים רמון הוא חתיכת טוויל, הבנאדם יותר גבוה ממני, ות’אמת הוא גם בחור שנראה טוב, אז אולי זה קצת משפיע על אהדתי ל-א, ב, ג, ד, ה. גדעון עמיחי ניחן בחוש לבוש מהטובים שראיתי… באמת בלי ליקוקים, הבנאדם יודע להתלבש. שרון איילון התחילה איתי. טוב לא באמת התחילה, פשוט חייכה, אבל כול הבז’ז'ים שלה היו בחוץ, שזו בעצם הפואנטה של כל הפוסט הזה, אבל אגיע לפואנטה הזו בהמשך. הרב יונה מצגר נגע בי בצ’פחה הלכתית כזו, זה אומר שאני מבורך נכון? אביטל דיקר, הממ… קצת לקחה את עניין המולן רוג’ הזה בהגזמה. שמלה אדומה חושפנית, אודם אדום שמשאיר סימנים.

שורה תחתונה אני רוצה לדבר על שדיים! רוב הסלבס שנכחו באירוע היו חשופות חזה, חלקן בעלות חזה יותר בשרני, חלק בעלות חזה יותר רקוב ומיושן כזה, אחת הגיבורות הבודדות שבחרו להגיע לאירוע בלבוש מכובד היא צופית גרנט. כל הכבוד לך צופית. אני משאיר את הפוסט פתוח עם שאלה לסיום, למה לעזאזל נשים הולכות עם מחשוף?

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. מצאתי!
    "
    2. אנחנו מכורות לנעלי עקב כי הן גורמות לנו להרגיש כמו חיות טרף: דרוכות, אסופות, כוחניות וסופר־סקסיות. רגל שנתונה בתוך נעל עקב נמתחת למעלה כמו ברבור, שריר התאומים יוצא החוצה, התחת זז הצידה, ומתקבלת יציבה מופלאה שגורמת לך להיראות כמו מרילין מונרו שקפאה בזמן.
    "
    מתוך בלייזר המקוון באתר YNET – קליק

    (אם את צריכה נעליים כדי להרגיש טוב עם עצמך, כנראה יש לך בעיה עם עצמך, מיס שרי)
    (עאלק יציבה מופלאה. היום בת"א ספרתי לפחות 7 בחורות שלא ממש הצליחו להגיע לאיזון עם הטבע והיו צריכות לשקול כל צעד, ולא במובן המטאפורי. לעומתן היו כמה שהצליחו, אבל זה בטח אחרי אימון של שנים)

  2. מצטרפת לשאלות הקיומיות על עקבים, מיני, מחשופים ושאר פרטי 'אנוס אותי' פופולריים,

    אבל,
    מה זה התגובה שמעליי? האם הבלוג הגיב לעצמו? (שהתשובה היא כן ביחס לתגובה מס' 1, אבל מה באשר לתגובה מס' 2?)

  3. זה פינג של הוורדפרס, קישרתי לפוסט הזה מהפוסט של אופטיקנה.

    השאלה נשארה פתוחה…

    מישהו יכול להסביר לנו למה נשים הולכות עם עקבים ולובשות מיני ומחשופים למיניהם?

  4. פשש, פוסט צהוב. טוב בסדר, מזבלה, הכל יכול להיות פה, גם זבל 🙂

    רני רהב נתפס בעיני כדמות שלילית. לא מכיר את הבנאדם אבל זכורות לי שתי הופעות שלו בטלוויזיה שהותירו בי רושם עמוק שהבן אדם… איך לומר את זה… לא חיובי.

    ההופעה הראשונה הייתה בתכנית פופוליטיקה, מזמן. שיחה על מורשת רבין או משהו בסגנון.
    הבנאדם לא נתן לאף אחד לדבר בשקט. אני מודע לכך שככה נהוג בתכנית הזאת אבל עדיין – אני לא חייב לאהוב את זה.

    ההופעה השניה הייתה בחדשות שישי, אייטם על אספני יצירות אומנות. בהופעה הזאת לא אהבתי את הטווסיות המופרזת של הבחור, את העובדה שהוא זכר את הערך הכספי של היצירות ששמורות בביתו אבל לא את שם האמן.

    יכול להיות שהבנאדם תורם מלא כסף, יכול להיות שהוא יודע לארח בצורה טובה, אבל לפעמים אתה פשוט מסתכל על בנאדם ואומר לעצמך – "וואלה, לא בא לי לשבת אתו על כוס בירה". ולפעמים זה חמור יותר ואתה אומר: "וואלה, אפילו על כוס פטל לא הייתי יושב אתו."

    אני משאיר את התגובה פתוחה עם שאלה לסיום, למה לעזאזל נשים הולכות עם עקבים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים