תעיפו ת'בריף!

להעיף את הבריף - תחרות דג הזהב 18
להעיף את הבריף – תחרות דג הזהב 18

אדלר חומסקי אנד ורשבסקי עלו עם פעילות האינטראקטיב בקמפיין 'להעיף את הבריף' לקידום תחרות הקריאייטיב דג הזהב 2012 של רשת שוקן. קליק לקמפיין המודעות, קליק לביקור באתר הפעילות.

להעיף את הבריף - תחרות דג הזהב 18
להעיף את הבריף - תחרות דג הזהב 18

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: טל ריבן סמנכ"ל לקוחות: דני ברנדה מנהל קריאייטיב: זיו מאירי מנהל קריאייטיב דיגיטל: רז מסינג קופי: אהרל'ה קידרון, דני יגיל ארט: יוליה סמילנסקי סופריוויזרית: שרית שטרנהל תקציבאית: גליה רצון מפיק דיגיטל: עופר קליין פיתוח: Social It

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. מאוד לא מדוייק- כאשר ברפרנס שהצגת המנגנון הוא שאלות כן או לא וניתוב על פי הם- וכאן זה בעצם מעבד תשובות ממאגר קיים .. אבל נו, מה אני יודע.

  2. האמת שישבתי שעות וניסיתי למצוא משהו לא טוב להגיד על הקמפיין הזה וכל מה שיכולתי לעשות זה למצוא איזה משהו קלוש מאיזה קמפיין שלא דומה בשום צורה לקמפיין הנהדר הזה. ואני כותב טוקבק בשם בדוי כי אני מתבייש בעובדה שאני רחוק שנות אור מלעשות עבודה ברמה כזו, ובמקום לעבוד קשה יותר או לוותר וללכת לעבוד במקצוע אחר שבו כן יעריכו אותי, אני בוחר לנסות להוריד מעבודתם המוצלחת של אחרים. מי יודע, אולי אני אפילו עובד באדלר…
    אני מצטער על התגובה שכתבתי ביום שבת בשמונה ורבע בבוקר. לא יכולתי לישון מרוב קנאה.
    יופי של עבודה.
    שוב, סליחה.

  3. מצויין ועשוי ללא פשרות. ואני מדבר בעיקר על הקטע הכמעט האינסופי של בנק הסקיצות. זה מרגיש כאילו מישהו התאמץ בשבילך וזה נהדר.

  4. האתר נראה ממש טוב והרעיון מעולה. אומנם עשו דברים מעט דומים
    אבל עדיין עבודה משובחת. מדליק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים