נווה מזל

נווה מזל

אדלר חומסקי אנד ורשבסקי משיקים את שכונת 'נווה מזל' של הלוטו, אתר ענק שסובב כולו סביב מספרי המזל של הגולשים (הפקה, עיצוב ופיתוח: Hooligans) – קליק לביקור. באתר תוכלו לפגוש את הלוטוגוצים המוכרים בעיצוב משודרג, לבחור את מספרי המזל שילוו אתכם וגם להשתתף בפעילויות שונות.

סדנת עיצוב בה תוכלו לעצב לוטוגוץ מזל אישי, מהמספר שעליו ועד לסטיילינג, ואפילו לזכות בחולצה עם הלוטוגוץ שעיצבתם. ספריית לוטופדיה בה תוכלו לברר כל מיני עובדות טריוויה על המספרים של הלוטו ולבחור מספר מזל ולהוסיף ערכים משלכם. מזלומטר בו תוכלו לגלות כמה פעמים בתולדות הלוטו מספרי המזל שלכם עלו בגורל, ומהם המספרים עם הכי הרבה והכי פחות מזל בהיסטוריה. בית קולנוע בו ניתן לצפות בפרסומות של הלוטו, ובימים הקרובים יעלו גם סרטוני מאחורי הקלעים וגולת הכותרת – פספוסים של הלוטוגוצים מהצילומים (לא תאמינו איך הם מתנהגים על הסט). מרכז ההורדות כולל טפטים לאייפד, לאייפון ולדסקטופ, רינגטונים, שומרי מסך, קאבר לטיימליין ואפילו אייקונים חמודים של לוטוגוצים שאפשר לשלב בצ'ט של פייסבוק.

בנוסף, תוכלו להוריד את אפליקציית 'פוטוגוץ' לאייפון (קליק), לאייפד ולאנדרואיד (קליק), בה אפשר לצלם תמונה (או לבחור תמונה מהמכשיר) ולשלב בתוכה את הלוטוגוץ החביב עליכם מתוך 52 לוטוגוצים שונים (בימים הקרובים יתווספו עוד).

קרדיטים
סמנכ"ל לקוחות: דני ברנדה סמנכ"ל קריאייטיב: טל ריבן מנהלי קריאייטיב: רז מסינג, ערן טלמור פלנינג: תמר בורשטיין מנהלת לקוחות דיגיטל: הלית סעד תקציבאית: מורן גרא ארט: ורד טולדנו, אדוה אלון, נמרוד מימן קופי: אביעד רוזנברג, רם כהן, יעל קורן הפקה: מיטל צורף, עופר קליין מנהלת סטודיו: ג'בקה אנימציה: סנובול הפקה דיגיטלית, עיצוב ופיתוח: Hooligans

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

20 תגובות לפוסט

20 תגובות

  1. כל עוד אי אפשר למלא לוטו דרך האינטרנט כמו ווינר,
    כל האתר הזה שווה לתחת. תנו להמר בחייאת דינאק.

  2. חוליגנז – עבודה מעולה
    אדלר – עלוב ועצוב שזה רעיון הדיגיטל שיוצא למותג כזה כיפי כמו לוטו, מהמשרד השני בארץ.

  3. לא רואים אתרים עשויים ברמות האלה בארץ. גם האפליקציה לאייפון מתבקשת וחמודה מאד. שאפו ענק.

  4. זה מאוד מאוד יפה אבל בחיי שקצת מסורבל

    המלצה חמה מאוד – אם בזמן שאני נמצא במקום מסוים יש כפתור שמוציא אותי ממנו, רצוי וראוי להקפיץ POPUP עם שאלה והבהרה שמה שעשיתי עד כה לא יישמר.

    בהצלחה 🙂

    1. ארארעריועווטגכף גקגזגד צצצצתכיניוריועלןכשיכרנהעיירקקקקקקקקק ענ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים