סטודנטית בבוקר, חתולת מין בלילה

שלומי פרי
שלומי פרי

סטודנטים במכללת ACC ע"ש תרצה גרנות הפיקו לתוכנית סלעית, שהינה חלק מתוכנית לאומית להוצאת נשים ממעגל הזנות המופעלת על ידי עיריית תל-אביב יפו ומעניקה מערך טיפולי תמיכתי לנשים במעגל הזנות, כרזות המציגות בצורה חדה ובלתי מתפשרת את המשמעות האמיתית של פנייה לנשים העוסקות בזנות, מנקודת מבטן של העוסקות בתחום.

חיים ערד
חיים ערד
מעיין רגולר
מעיין רגולר
אני לא נטלי
אני לא נטלי
מקס גורוב
מקס גורוב

נעמה זאבי ריבלין, מנהלת סלעית, מספרת על הצורך להפצת הכרזות בקרב הציבור: "תופעת הזנות והסחר בנשים רק הולכת ומתעצמת. בניגוד למה שנוח לאנשים לחשוב, לא מדובר בתופעה זניחה שבשוליים אלא בעיה חברתית חמורה שנוגעת לכולנו. כל האנשים הנורמטיביים, שמספרים לעצמם, כי הנשים הללו בחרו מרצונן לעסוק במתן שירותי מין, חייבים להבין, שנסיבות חיים מסוימות מאוד הובילו אותן למצב זה, וכי הן חיות חיי השפלה, אלימות ואונס מתמשך".

מיכאל גורי, סמנכ"ל תוכן והמנהל המקצועי של מכללת ACC תרצה גרנות: "במהלך הכנת הכרזות, עמדו בפנינו שתי מטרות עיקריות. האחת לפנות ישירות אל הלקוחות ולהראות להם עד כמה מעשיהם רחוקים מלהיות נורמטיביים ואיזו תעשייה שלילית ופוגענית מתקיימת בעידודם ובמימונם. המטרה השנייה הייתה פניה לנשים הלכודות במעגל הזנות, על סוגיו השונים, ולעודד אותן לפנות אל מערך התמיכה של עמותת סלעית".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

16 תגובות לפוסט

16 תגובות

  1. ברגע שהאישה עונה לסרסור, זה סחר בנשים, גם אם לא לפי ההגדרה הרשמית. 90% מהזונות בישראל משועבדות לסרסור. יש דבר כזה "זונות עצמאיות" שאין להן סרסור, או שהן עובדות דרך שירות שלא מטיל עליהן טרור, אבל האם בשביל האחוז הקטנטן הזה שווה להפקיר את הרוב המוחלט? (מדובר על "פירמידה", שהנל הן החלק הקטן שלה)
    http://vimeo.com/36508111

  2. שילמת שברת מצוין.
    הערה קטנה: באף אחת מהעבודות פה לא ראיתי תובנה אמיתית. בגלל זה לדעתי התעורר פה למעלה דיון על זנות/סחר בנשים. אנשים פשוט לא באמת הבינו למה זה בהכרח רע.
    (שוב חוזרים לטענת "לא שכנעת אותי")

  3. "שילמת שברת" היה אפילו יותר חזק אם היה נשאר טיפוגרפי. לא תמיד צריך להעמיס בויז'ואל והסברים.

  4. [Comment ID #87388 Will Be Quoted Here]

    אם מעולם לא נתקלת או שמעת על אישה שבחרה במקצוע הזה, כנראה שאת זאת ש"לא מבינה מהחיים שלה".
    כמו שאמרתי: תלמדו להפריד בין זנות לבין סחר בנשים. זה ממש לא אותו דבר.

  5. לאדון שהזכיר לנו שאנחנו ב2012, כל מי שאי פעם ראיין/טיפל באישה בזנות או אישה שיצאה מזנות יגיד לך שאתה לא מבין מהחיים שלך. אז ב2012 יש המון מידע זמין בספריות של כל מוסד אקדמי או פשוט באינטרנט. אתה מוזמן לנסות ולבסס את הקלישאות שאתה מפיץ.

  6. בחייאת דינק, אנחנו ב-2012. גברת ריבלין, את זאת שצריכה להפסיק לשקר לעצמך. כן, יש נשים (וגברים) שבוחרות לעשות את זה, וזה לגיטימי לחלוטין. וגבר (או אישה) שמשלם ומקבל תמורה לכסף שלו הוא לא אנס. תכף תצאי גם נגד פורנו.

    תלמדו להפריד בין זנות לבין סחר בנשים.

  7. ללא ספק הכי חזק פה זה שילמת שברת.
    מגניב, פוגע במטרה ועושה את זה בצורה הכי טובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים