אילן שילוח נכנס שותף באתר ניוזגיק

Newsgeek | ניוזגיק
Newsgeek | ניוזגיק

הפרסומאי אילן שילוח, יו"ר קבוצת מקאן אריקסון בישראל וחברת The Time הודיעו היום על כניסתם כשותפים בחברת גיק מדיה המפעילה את בלוג הטכנולוגיה ניוזגיק. אילן שילוח: "מצאנו בניוז גיק יזמים שרוצים לקדם את תעשיית הסטארטאפים הישראלים בעולם וחשבנו שזו מטרה שחשוב מאוד לקדמה. ניוז גיק תהיה בית ומקום ליזמים הישראלים והרעיונות הגדולים שלהם לצאת לעולם הגדול".

Newsgeek | ניוזגיק
Newsgeek | ניוזגיק

יניב פלדמן, מייסד שותף ועורך ראשי בניוזגיק: "כבר בתחילת הדרך זיהינו את הצורך במענה לקהילה הטכנולוגית, ורצינו לייצר משהו שייתן לקהילה זו ערך מוסף אמיתי. בסופו של יום, הקהילה תמיד הייתה זאת שהכתיבה איתנו את היעדים והמטרות של הבלוג, ואנחנו שמחים לצרף אלינו שותפים נוספים שמבינים ותומכים בדרך הזאת. השותפות החדשה תאפשר לנו להוציא לפועל כמה וכמה תוכניות ורעיונות חדשים ואנחנו מתכוונים להמשיך לעשות את מה שעשינו עד היום, בסדרי גודל אחרים לגמרי".

מורן בר, מייסדת שותפה ומנכ"ל גיק-מדיה: "על מנת להמשיך ולפתח את היכולות והפוטנציאל של החברה והבלוג, הגענו למסקנה שאנחנו צריכים להתחבר לשותף אסטרטגי. החיבור של הצוות המצוין שלנו עם אילן שילוח והקבוצה המקצועית שאיתו יהוו קרש קפיצה משמעותי לחברה. אנחנו מאמינים שמדובר בשיתוף פעולה שימנף את הנראות והחוזק של עולם הסטארטאפים והטכנולוגיה הישראלי בארץ ובעולם".

אודות גיק-מדיה: חברת תקשורת ומדיה העוסקת בתוכן מקוון ומתמחה בתחום ההיי-טק והטכנולוגיה. החברה מפעילה את בלוג הטכנולוגיה הגדול בישראל, ניוזגיק, הפונה לאנשי טכנולוגיה, בלוגרים, סטארטאפיסטים, אנשי אינטרנט ומדיה חברתית ומובילי דעה בתחומי הטכנולוגיה השונים. בנוסף, עורכת החברה מדי שנה מגוון אירועים לקהל הטכנולוגי כולל כנסים בנושא יזמות וטכנולוגיה, אירועי Hackathon בשיתוף עם Startup Weekend העולמי ועוד אירועים נוספים.

אודות The Time: הוקמה ביולי 2009, ע"י אילן שילוח וניר טרלובסקי. דה – טיים שמה למטרה לבנות חברות ישראליות, גלובאליות, עצמאיות לטווח ארוך, שעסקיהן מבוססים במידה ניכרת על פלטפורמת האינטרנט.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים