המהדורה האישית של ישראל היום

promo_pics_7

החינמון היומי 'ישראל היום' יוצא באפליקציית פייסבוק בשם 'המהדורה האישית'. האפליקציה מציגה עולם מרהיב העשוי כולו מעיתונים ואת תהליך הייצור של גליון אישי המורכב מפרופיל הפייסבוק שלכם. בסרטון תעברו בחדר המערכת, בסטודיו ועד הדפסת העיתון בבית הדפוס. קליק לביקור באפליקציה.

קרדיטים
ניהול הפקה וקריאייטיב: אייל גיא עיצוב ופיתוח קונספט: סטודיו פיגורה תכנות: זיבאבה וטל דינוביץ' ייעוץ וליווי: ניר לבני (Boolba) // לקוח: עדית פרידמן, אהרון לפידות, עמיר פינקלשטיין מוסיקה: איתי ארגמן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. נראה לי שהתשובה היא בגוף השאלה, אבל חלקית. אני לא כל כך מסכים שזה פאסה. פאסה זה כשמיצינו ונראה לי שמבחינת עיצוב יש עוד הרבה דברים שלא עשו כאן… בשוק שמדברים עליו.
    במקרה הזה ספציפי אנחנו גם חשבנו שמתבקש לשבור את הדיגטל שלנו במשהו שהוא באמת עבודת יד ובתחילת העבודה לא הייתה סצנה אחת שכוללת עיבוד מחשב חוץ מתיקוני צבע. בכל אופן תודה על התגובה האמיתית.

  2. אוף!! זה עשוי כל כך טוב, אבל למה למה למה למה השוק המקומי המסריח הזה מסכים לעשות דברים רק 5 שנים אחרי שהם כבר לא רלוונטים ומיושנים????!!!!
    ואני לא מאשימה את אנשי הקריאייטיב! כולנו ניסינו למכור את זה ללקוח לפני שנים! למה רק עכשיו?? לפני 3-4 שנים, הסרטון הזה גם היה קוטף פרס! עכשיו זה פאסה!
    נשבר הזין.

  3. מתי יבינו שאייל גיא צריך לנהל קריאטיב במשרד הכי נחשב בארץ?

    כמה עבודות מעולות עוד יצטרך להגיש?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים