חדש ברשת: הקיקסטארטר של היצירתיים

אתר start*ART
אתר start*ART

צריכים כסף למימון אלבום חדש, הפקת סרט או תערוכה? כנסו למיזם קראוד-פאנדינג (Crowdfunding) ישראלי חדש בשם start*ART. קליק לביקור באתר.

אתר start*ART
אתר start*ART

יח"צ: הקמנו את הפלטפורמה הזו על מנת ליצור מציאות חדשה עבור אנשים יצירתיים. עד היום עמדו לרשותם של אמנים ויוצרים, שלוש שיטות מסורתיות לגיוס מימון עבור הפרויקטים היצירתיים שלהם: לעבור במסננת המיון הצפופה של המוזיאונים, הגלריות והאוצרים השונים, או להתאים את היצירה לקרנות אשר ישקיעו רק במידה וקיימת התאמה לאג'נדה שלהם, או לממן באופן עצמאי וממקורות פרטיים, כתוצאה מכך, פרויקטים רבים נשארים במגירות, רעיונות מצוינים ומקוריים, אינם יוצאים לאור, ואמנים ויוצרים מוכשרים צוברים תסכול ופונים למקצועות שונים על מנת לדאוג לפרנסתם. היצירה הופכת להיות תחביב בחיי היומיום או לחליפין נדחקת ל"יום אחד"… אנחנו ב-start*ART מאמינים שאנשים יצירתיים שרוצים ליצור, צריכים כסף בשביל זה, לכן אנו מציגים ב-start*ART את השיטה החדשה, השיטה הרביעית, למימון: "גיוס הון מן ההמון" (crowd funding).

היתרונות של start*ART:
Start*ART היא מקום מפגש המשמש זירת מסחר חדשה בין אמנים ויוצרים וקהל הלקוחות שלהם. זירה בה האמן חושף את הפרויקט שלו בפני הקהל לפני שהשלים את היצירה, ומזמין את הקהל לקדם אותו בכספו. תהליך גיוס המימון אינו דורש מהיוצר או האמן להיפרד מזכויותיו או מחופש הביטוי שלו כפי שנדרש בשיטות הישנות.

Start*ART מאפשרת לכל אחד ואחת למצוא את הדרך להגשים ולממש רעיונות מדליקים, מטורפים, יוצאים מהכלל ומקוריים. כל אחד יכול להשתמש בה, גם לפני שהפך סלבריטאי, מפורסם, מוכר, או מוערך. אמנים ויוצרים יכולים להשתמש בשיטת המימון עבור פרויקטים שיושבים אצלם במגירה ולא תמיד הצליחו להיתפס "מסחריים", כך שאף אחד לא הסכים לממן אותם, אך במקרה כזה, בשיטה שלנו הקהל הרחב יחליט אם היצירה ראויה לצאת לאור, אצלנו אם הקהל יריע, היצירה תופיע.

ב-start*ART, היוצר אוסף קהילה סביב היצירה, עוד לפני שהופיעה בעולם. כל מי שמקדם את היצירה בכספו, יכול להתעדכן בהתקדמות היצירה, ממתין להתהוותה ולמתנות מהיוצר. הקהילה הזו משמשת "סביבת מוטיבציה והגשמה" עבור האמן או היוצר.

הקהל שגולש בפלטפורמה נחשף להזדמנויות מסחריות שלא יימצא במקומות אחרים. האמנים והיוצרים המעלים פרויקטים ב-start*ART, משקיעים את מיטב תשומת הלב והמאמץ שלהם ביצירת מתנות ייחודיות, מקוריות ומדליקות. ביניהן ניתן למצוא מהדורות מיוחדות, או ממוספרות של יצירות מקור, עותקים יחידים, או גישה ישירה אל היוצר ואל סביבת היצירה שלו. כל אלה ייחודיים למרחב החדש שיצרנו, בו היוצר הוא "בעל הבית", ויכול לגמול לקהל שלו בנדיבות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים