אננס TV – קמפיין סרטונים של אננס הזוי

ananas3

פוגל אוגילבי בקמפיין סרטוני רשת למיץ אננס 100% טבעי של Dole (יבואנית – אלסקה). דבר הפרסומאי: "מאות תודות לפרץ מדיגיטל פקטורי שביים וערך וליווה ומה הוא לא עשה שם, ליועד ולאור ולכל הקריאייטיב של פוגל שנתן כתף ותחת ומה שמקובל, לשגיא מפיקת הברזל, לפנינה, לרם ולרז, לשירי על התקצוב ועל המשחק, לאיתמר איש הפוסט הנורא בקטע טוב, לפוסט אופיס, לאבי גוצולסקי שקריין והיווה מקור השראה, לניצן לוי על הצלילים, למריה הבובה על האננס עם הפטמות ולאריאל שביבה אותה, או איך שלא אומרים את זה. ליעקב הלקוח על הזרימה לאורך כל הדרך, לדוד איתמר (באבי) המפיק, החבר ומעל הכל, מצטיין הפרויקט שהוכיח שהמינימום שלו זה לתת את המקסימום ובעיקר, תודה מעומק הלב לכל מי ששכחתי. תעשו שר. ביי."

קרדיטים
מנהלת לקוחות: פנינה רוטנברג תקציבאים: שירי אשכנזי, רז קלמנוביץ סמנכ"ל דיגיטל: עדי השלוו כהן מנהל לקוחות דיגיטל: ברק פרידמן מנהל סטודיו דיגיטל: זאביק קסטר תקציביאי דיגיטל: עמיר קורן ארט דיגיטל: מוטי בן צור פלאשיסט: יורי אוסדאצי סמנכל קראיטיב: ירמי ניר קופי: יועד מיק ארט: אור אטיאס מפיקת משרד: שגיא אשכנזי חברת הפקה: דיגיטל פקטורי במאי: דניאל פרץ מרקיש מפיק בפועל: איתמר כהן תודות: עידו מימון, לידור לוי, גילי טל מנהל פלנינג: רם שטיין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

25 תגובות לפוסט

25 תגובות

  1. מי שכתב שהסרטונים לא מצחיקים טעה!!!!הסרטונים מצחיקים מאוד מאוד ולדעתי מגיע לחברת הפרסום ומי שעומד מאחורי הפרסומות הללו אוסקר קקטוס או כל פרס אחר!!!!!

  2. קמפיין בנשלזונה, חבל רק שזה לא בטלוויזיה .היה יכול להיות הרבה יותר אימפקט.

    mors ההומו.

  3. מגניב כפרסומת, לא ממש ויראלי וחסר בסוף השם של המוצר (אני זוכר 100% אננס אבל של מי)

  4. כמעט מצחיק

    יש שם כמה חמודים כמו זה עם השוטר והציור השבועי לילד,
    וכמה מעפנים כמו זה עם החזרה בזמן (די עם המשחקי מילים, לא מספיק 100 אחוז אננס?)

  5. מעניין כמה אנשים מפוגל יושבים ונותנים טוקבקים מהללים על הסדרה הזאת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים