תעלול יחסי ציבור של שטראוס: החומוס של אבי – נגבו ושלמו על פי הטעם ורצונכם בלבד!

החומוס של אבי - נגבו ושלמו על פי הטעם ורצונכם בלבד!
החומוס של אבי – נגבו ושלמו על פי הטעם ורצונכם בלבד!

עידכון: מדובר בתעלול יחסי ציבור של באומן בר ריבנאי פובליסיס ישראל לחברת שטראוס – חומוס אחלה // הטקסט המקורי: חומוסייה חדשה ומשפחתית עם קונספט מעניין נפתחה לאחרונה ברחוב פרישמן 22 בתל אביב. הקונספט של 'החומוס של אבי' הוא מעין ניסוי פסיכולוגי חברתי אשר מאפשר לסועדים לשלם עבור מנת החומוס על פי רצונם. המודל 'שלמו על פי רצונכם' כבר קיים בחו"ל, אולם זוהי המסעדה הראשונה בישראל אשר מיישמת את המודל אשר ימים יגידו אם אכן הצליח.

צפו גם בסרטון: החומוס של אבי – הסיפור המלא

החומוס של אבי - נגבו ושלמו על פי הטעם ורצונכם בלבד!
החומוס של אבי – נגבו ושלמו על פי הטעם ורצונכם בלבד!

שטראוס כתבו בפייסבוק: "עכשיו כבר אפשר לספר… לפני כשבועיים, פתחנו ברח' פרישמן שבת"א את "החומוס של אבי", שהגיש את החומוס של אחלה. פתחנו את המקום מתוך רצון להעניק לאנשים התנסות בטעמו של החומוס, מבלי התפיסות הקיימות לגבי חומוס "בקופסא". מחיר המנה במסעדה נקבע ע"י הסועדים ששילמו "לפי הטעם" כאשר כל ההכנסות יועברו לתרומה. התרגשנו מאוד לגלות שאנשים נהנו מהחומוס שלנו והבטיחו לחזור! המקום פתוח עד יום שישי, אתם מוזמנים לבוא ולטעום ולהגיד מה דעתכם."

תעלול יחסי ציבור של שטראוס: החומוס של אבי - נגבו ושלמו על פי הטעם ורצונכם בלבד!
תעלול יחסי ציבור של שטראוס: החומוס של אבי – נגבו ושלמו על פי הטעם ורצונכם בלבד!

מקור ציטוטים הבאים: חורים ברשת: אלעד רביד, מנהל השיווק של חטיבת המזון הטרי בשטראוס, מצהיר כי המקום מגיש “חומוס אחלה” שלא עבר כל שינוי מלבד חימום קל ותוספות מעל בהן טחינה, גרגרים, ביצה, שמן זית, לצד סלט וחמוצים. סיפור הכיסוי של החומוסיה היה גימיק "שלם לפי הטעם", שהזמין את הסועדים לשלם כפי הנראה להם (או לא לשלם כלל). המקום יפעל עד חג הפסח, כאשר כל הפדיון ממכירת החומוס יועבר לתרומה. הסיבה לסגירה: התרגיל השיווקי הוקם בתקופת תפר לאחר סגירת מסעדה לבין פתיחת אחרת במקום.

“אבי” מ”החומוס של אבי” הוא למעשה אבי מבורך, מגדל החומוס האמיתי של “שטראוס” שגם הופיע בפרסומות), לצד צוות “אחלה”, אך לא הייתה סיבה ניכרת לעין בעטיה מי מבין המבקרים במקום מאז הקמתו היה עלול לחשוד. לדברי רביד, גם הצוות שעובד במקום לא ידע ברובו מי הגורם שמפעיל את החומוסיה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. אכלתי שם והיה ממש טעים אפילו מאוד , אני בטוח אלך לשם שוב . 🙂

  2. לא המסעדה הראשונה בארץ שמיישמת את המודל הזה. סאבקוץ' מילגה עשו אותו דבר. האם זה יצליח? לסאבקוץ' ז"ל זה לא עזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים