פרסומת: שירותי בריאות כללית מציגה את הורות ירוקה עם דודו זר והתינוק חמודי

horutyeruka

אחרי אביבית בר זוהר, גם דודו זר עובר הנפשה ומתארח בפרסומת טלוויזיה חדשה בקמפיין "חמודי'ס" של מקאן אריקסון וטוויסטד ושירותי בריאות כללית המתייחס לנושא 'הורות ירוקה'. הפרסומת תחת המסר: "לשמור על בריאות הילדים זו לא דרמה, כללית מובילה את מגמת ההורות הירוקה". הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, רדיו ואינטרנט.

לדברי טלי סקלר, ראש אגף השיווק בכללית: "המודעות לקשר בין סביבה לבריאות צוברת תאוצה, ו'כללית' הינה ארגון הבריאות הראשון בישראל אשר מניף את הדגל הזה. הורים מקבלים החלטות הנוגעות לבריאות ילדיהם כל הזמן, לכן חשוב להקנות להם כלים פשוטים וברורים שיאפשרו להם לקבל החלטות מתוך ידע ויאפשרו יצירת סביבה בריאה, בטוחה ומוגנת עבור ילדיהם בחיי היום יום" .

יח"צ: "את הקמפיין מובילה דמותו של חמודי המככב לצד בני משפחתו בסדרה הקומית "חמודי'ס". לבית המשפחה מגיע 'כוכב אורח' דודו זר – כדמות מאוירת ובדיבוב שלו – בתפקיד השכן שקופץ עם הגיטרה לביקור לא צפוי. הקמפיין מפנה למתחם ייעודי באתר כללית המכיל מידע נרחב, טיפים והמלצות בנושא המוצגים כאינפוגרפיקה ידידותית חדשנית ומזמינה. המידע והטיפים מחולקים לחמש קטגוריות: הסביבה הביתית, תזונה, צעצועים, מעבר ושיפוץ דירה וחינוך ירוק. ההמלצות אומצו והותאמו על ידי מיטב מומחי כללית ומבוססים על מחקרים מדעיים. הגולשים יוכלו לשתף טיפים אלה גם עם בני משפחותיהם וחבריהם. עמוד הפייסבוק של כללית יוקדש גם הוא במשך חודש שלם לניהול בית ומשפחה ירוקים כולל אירוח של מומחה סביבתי שיענה על שאלות הגולשים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים