פרסום ראשון: ינון לנדנברג מונה למנכ"ל ונשיא של החברה הניו יורקית Infinity Augmented Reality – אינפיניטי אוגמנטד ריאליטי

ינון לנדנברג מונה למנכ"ל ונשיא של החברה הניו יורקית אינפיניטי אוגמנטד ריאליטי
ינון לנדנברג מונה למנכ"ל ונשיא של החברה הניו יורקית אינפיניטי אוגמנטד ריאליטי

Infinity Augmented Reality, פלטפורמה ראשונה מסוגה המספקת פתרון אוניברסלי המחבר בין משקפיים דיגיטליים, סמארטפונים וטאבלטים מודיעה היום על מינויו של ינון לנדנברג לתפקיד של מנכ"ל ונשיא החברה. המינוי נכנס לתוקף כבר ב-30 במאי 2013.

לנדנברג מביא נסיון של למעלה מ-14 שנה בהן כיהן כמנכ"ל בקבוצת הפרסום פובליסיס ישראל וכמייסד אידיאולוג'יק, סוכנות האינטראקטיב הראשונה בישראל אותה הקים בשנת 1999. לנדנברג מכהן כסמנכ"ל שיווק מסחרי של spaceIL עמותה ישראלית ששמה לה למטרה לבנות את החללית הישראלית הראשונה שתנחת על הירח. במסגרת סבב המינויים הודיעה החברה על מינויו של יובל רבין לתפקיד דירקטור החברה.

ינון לנדנברג \ Enon Landenberg
ינון לנדנברג \ Enon Landenberg

אברהם אורץ, המנכ"ל היוצא של Infinity Augmented Reality: "ינון לנדנברג מביא לתפקיד החדש את התשוקה לבניית עסקים המתמזגים באופן חלק עם עולמות המדיה, השיווק והטכנולוגיה. אני משוכנע שהידע המקיף שלו כמו גם כישורי הביצוע והמנהיגות הגבוהים שלו יאפשרו ל- Infinity Augmented Reality להמשיך לצמוח ולחדש. אברום אורץ ימשיך לתפקד כיועץ של החברה למשך שישה חודשים על מנת לאפשר העברת תפקיד חלקה.

ינון לנדנברג: "Infinity Augmented Reality נמצאת בחוד החנית של פיתוח תוכנה בתחום ה- AR המציע פלטפורמה כוללת ויחידה מסוגה. אני נרגש לעבוד פעם נוספת בחברה המהווה חלוצה בתחומה ומצפה לעבוד עם הצוות המוכשר לפיתוח יישומים מסחריים חדשניים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים