אריק איינשטיין ז"ל: הפרסומאית נירה שניידרמן נפרדת וסופדת לגדול הזמרים בישראל

אריק איינשטיין ז"ל: הפרסומאית נירה שניידרמן נפרדת מגדול הזמרים בישראל
אריק איינשטיין ז"ל: הפרסומאית נירה שניידרמן נפרדת מגדול הזמרים בישראל

הזמר, השחקן והתסריטאי אריק איינשטיין, הנחשב לאחד מגדולי האמנים בישראל, הלך אמש לעולמו בגיל 74. הלווייתו של איינשטיין תתקיים היום, בשעה 15:30 בבית העלמין טרומפלדור בתל אביב, טרם זאת, יוצב ארונו לכבוד אחרון מהמעריצים, החברים והמשפחה בשעה 13:00 בכיכר רבין. בין המספידים את לכתו בטרם עת של היוצר המוערך, גם הפרסומאית נירה שניידרמן, בעלת משרד הפרסום שניידרמן, אשר כתבה:

אתמול בלילה, הייתי מול מסך הטלוויזיה, כמו כולנו כנראה, בכיתי עם גבי ברבש, עם גיא זוהר, נחנקתי עם שלמה ארצי… ובעיקר הרגשתי תחושת כאב נוראית בלב. כזו שהזכירה לי את הלילה ההוא בארבעה בנובמבר, לא פחות. "כשאני בוכה עליו אני בוכה עליך". בכי לאומי היה לנו אתמול, לאומי אבל מאוד פרטי. כל אחד בכה על האובדן הפרטי שלו, אריק הציף לנו הכול… פצעים שלא הגלידו, זיכרונות שלא ישובו… ישראליות וערכים שכבר מזמן אינם פה.

נקודת האור בכל החושך הזה, הייתה השיחה עם הבן שלי. באמצע הלילה, ישבנו לשיחה עמוקה ומרתקת על ערכים, על צניעות, על שורשיות, על ישראליות, על תרבות ה-"מי המלך" ולמה בכלל אנחנו ממליכים מלכים כל כך מהר? הסתכלתי על הילד שלי, הקשבתי לו והבנתי שהגעתי למשהו בחיים האלה. משהו אמיתי. וגם כעת, כשאני כותבת את השורות האלה, ילד שלי אהוב, רציתי שתדע שאני גאה בך. כי בזכותך ילד שלי, דווקא ברגע שמתה לי הישראליות, נולדה לי התקווה.

אריק איינשטיין ז"ל: הפרסומאית נירה שניידרמן נפרדת מגדול הזמרים בישראל
אריק איינשטיין ז"ל: הפרסומאית נירה שניידרמן נפרדת מגדול הזמרים בישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. אני, אני, אני, אני… ושוב פעם – אני !

    והתגיות, זה שוס – אבל, אריק איינשטיין, אריק איינשטיין הלך לעולמו, אריק איינשטיין ז"ל, אריק איינשטיין נפטר, בעלי משרד פרסום, ברנז'ה, הספד, הספד על אריק איינשטיין, הספדים, הספדים על אריק איינשטיין, השראה, זמר, חדשות, ישראליות, מה זה להיות ישראלית, מוזיקאי, מוזיקה, מנכ"לית, מנכ"לית משרד פרסום, מרגש, נירה שניידרמן, ערכים, פרסום ושיווק, פרסום שניידרמן, פרסומאית, שלום חבר, שניידרמן, תרבות | שייך ל- ברנז'ה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים