חשיפה: עם או בלי שמן דקל? חברת המזון לתינוקות סימילאק היא זו אשר החליטה לצאת כנגד מתחריה

foodnodekel

קמפיין מיסתורי אשר עלה היום באתר וואלה!, במדיה של גוגל ובמקומות נוספים, עליו חתום משרד פרסום פקטיבי בשם 'גוטמן & לוי' מעורר תגובות נסערות במסדרונות הברנז'ה ובפרט בקרב אנשי הפרסום אשר אמונים על תקציבים של חברות מזון לתינוקות, אשר מנסים לגלות מי עומד מאחוריו. במרכזו של הקמפיין, אשר מציג את הסכנות כביכול במתן מזון המכיל שמן דקל לתינוקות, עמוד נחיתה בכתובת "no-shemen-dekel.co.il" וסרטון פרסומת אינטרנטי, שניהם ללא שום איזכור למשרד הפרסום או למותג אשר עומד מאחוריהם, למעט קרדיט למשרד הפרסום הפקטיבי.

הקמפיין תחת המסר: "אמא, חשוב שתבדקי שתרכובת המזון של תינוקך לא מכילה שמן דקל!" מגולל בעברית, ערבית, רוסית ובאנגלית את הסכנות הבריאותיות במתן מזון עם שמן דקל לתינוקות ומצהיר כי מתן תרכובות מזון לתינוקות ללא שמן דקל, מסייע לעיכול קל וסדיר יותר.

מבדיקה של המזבלה עולה כי מאחורי הקמפיין המיסתורי עומד כוח משולב המורכב ממשרד הפרסום ראובני פרידן IPG, משרד הדיגיטל QDigital, כאשר הלקוח מאחורי המהלך הינה חברת אבוט, מחברות התרופות הגדולות בעולם אשר גם מייצרת את מותג מזון התינוקות סימילאק. על עמוד הנחיתה אמונה חברת מונולית.

על אף ניסיונות חברות הפרסום ומותג סימילאק להשאיר את הקמפיין באפלה וליצור כמה שיותר סקרנות סביבו בטרם חשיפתו, דווקא פרט קטן אחד שנשכח הוא זה שהביא לחשיפת המהלך, הדיאגרמה שבעמוד הקמפיין מול זו שבאתר של חברת סימילאק. גם בערוץ היו טיוב של הסרטון בערבית שכחו להסתיר את השם.

קצת יותר מסוכן משמן דקל: הקמפיין של סימילאק עלה בטיימינג לא אידיאלי במיוחד עבור החברה וזאת לאחר שהיבואנית והמשווקת הבלעדית של סימילאק בישראל, פרומדיקו מקבוצת ניאופרם, הוצגה אמש (19.3.2-14) בחדשות ערוץ 2 כחברה רשלנית לאחר שהוגשה נגדה ונגד חברת האם ניאופרם, תביעה ייצוגית בגין הובלת מזון התינוקות בניגוד לנהלים.

הסרטון שמופץ ברשת

מתוך המיניסייט: תרכובת מזון ללא שמן דקל

מתוך המיניסייט: תרכובת מזון ללא שמן דקל
מתוך המיניסייט: תרכובת מזון ללא שמן דקל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. שימו לב ל״מאמר״ שמתפרסם ביום במקריות אין קץ ב ynet:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4506116,00.html
    ע״י לא אחר מאשר הפרופסור שמואל אדלשטיין. ואם השם הזה נשמע לכם מוכר אולי זה בגלל שרמדיה שכרו אותו אחרי ה״פרשה״ כדי שיתן להם ״תו איכות״…
    מה שנקרא ״הציבור מטומטם ולכן בואו נכניס את הציבור לפניקה ונעשה מזה כסף״

  2. אצלי עם סימילאק היתה לו עצירות- עשה פעם ביומיים אחרי המון מאמצים.
    כשעברתי למטרנה היציאות נהיו יומיות..
    אז אולי שמן דקלים הוא טוב לעיכול??

  3. למה סימילאק עושה משהו כזה בלי להגיד שזו היא?!?!? הם חסרי אחריות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים