על רקע כניסת חגי פליסיאן לאח הגדול 6 – אסי עזר יוצא נגד הבלוגר עומרי חיון

עומרי חיון ואסי עזר
עומרי חיון ואסי עזר

במהלך סוף השבוע, הסעיר בלוגר הבידור עומרי חיון את הרשת לאחר שפירסם כי חגי פליסיאן, אשר לאחרונה בוטל נגדו כתב האישום בגין מעשה הרצח בברנוער, עתיד להיכנס לבית האח הגדול בעונה השישית והקרובה. בקשת אומנם הכחישו את כניסתו של פליסיאן לאח הגדול, אולם חשיפתו של חיון, באם מדוייקת יותר או פחות, הציפה את הרשת והביאה למאות ממים, סטטוסים וגאגים של גולשים בנושא (אחד הממים – אוהד גל). כנגד פליסיאן אומנם בוטלו האישומים, אך על פי מרבית התגובות, נראה שאפילו במדינת ריאליטי כמו שלנו, הקהל עדיין לא מוכן לראות אדם כדוגמתו בלב הפריים טיים של הטלוויזיה הישראלית.

צפו: עומרי חיון לא סופר אף אחד – יוצא נגד קשת, אסי עזר וחברת ההפקות אנדמול קופרמן

שמועות בדבר כניסתו האפשרית של פליסיאן לאח הגדול טופטפו בתקשורת עוד בטרם פרסומו של חיון. כזכור באחת השיחות עם המדובב בתא המעצר, התפאר בפניו פליסיאן בכך "כשאצא אלך לאח הגדול" אך פרסומו של חיון הוא זה שהביא לידיעת הציבור את המגעים אשר התנהלו ו/או עדיין מתנהלים עם פליסיאן בנוגע להשתתפותו בתוכנית הריאליטי.

אסי עזר, אשר מנחה את תוכנית האח הגדול לצד ארז טל, לא קיבל את חשיפתו של חיון בעין יפה ולפני מספר דקות כתב בעמוד הפייסבוק שלו סטטוס כנגד עומרי חיון אשר לא נשאר חייב וכתב בין היתר בתגובה כי מחר ישלח לעזר מכתב מעורכי דינו.

בסטטוס הפייסבוק שלו כתב עזר: "הי חברים. שמעתי שמסתובבת שמועה שחגי פליסיאן, מי שהיה חשוד ברצח בבר נוער, עומד להיכנס לבית האח הגדול. כמובן שמדובר בקשקוש. שימו לב איפה אתם צורכים את הרכילות שלכם, לפעמים יש אתרים שכוחם הולך ונחלש, אז הם מחפשים לגרום לכם להיכנס לעמוד שלהם, גם בדרכים שאינן ראויות. מזה הם מתפרנסים- ככל שיכנסו יותר אנשים לאתר, הם מרוויחים יותר כסף. במקרה הזה, זה ללא ספק עבד, ועל חשבונכם. שבוע טוב. אסי" [לכידה].

דבריו של עזר כפי שבחר להציגם בפני עשרות אלפי אוהדיו, אינם מדוייקים בלשון המעטה ולבטח מול התנהלותם של ערוצי הרכילות השונים כדוגמת MAKO ו-וואלה סלבס בתקופה האחרונה, אשר על פי הלך עמודי הפייסבוק שלהם, נראה שגם הם החלו ליישם את השיטות אשר עזר מייחס לחיון.

בתגובה לסטטוס של עזר, כתב חיון: "תשובתי להתקפה של אסי עזר: אסי עזר הוא מניפולטור עלוב שמרוויח מאות אלפי שקלים בשביל להיות בובה על חוט. הבנאדם כל כך קטן שהוא מתעלם ממשתפי העונות של "האח הגדול" ברחוב. ולא רק מהם הכל הצגה גדולה מול המסך מדובר באדם שכל מה שמעניין אותו זה כסף לא קהילה גאה ולא נעלים. במשך חמש שנים אדון עזר משקר לכם בלייב הפריים טיים עושה ערמות של כסף על זה שרוצה לשיר וזה שרוצה להתפרסם … והשתן? לא רק עלה. אסי עזר חושב שהוא יותר טוב מכולנו הוא נמצא בבועה נוראית והייתי ממליץ לו על טיפול בכדורים כי הרבה זמן הוא לא ישרוד. כל עונה אני שוב ושוב ושוב חושף את כל הפרשות ב"האח הגדול" ובכל פעם מחדש אדון עזר העלוב משמיץ אותי. חגי פליסיאן אולי לא יכנס לבית האח הגדול אבל הצעה ומגיעים התקיימו במפרוש. אסי עזר הוא אפס שקרן. מחר בבוקר אני שולח מכתב תביעה לאדון שחושב שהכל מותר לו. שבוע טוב" [לכידה].

בסטטוס נוסף שפירסם חיון, נכתב: "מחר בשעות הבוקר אחשוף לראשונה בסרטון מיוחד את כל האמת על הנסיון הבלתי פוסק של אנשי "קשת" להפיל אותי. חמש שנים אני מקבל מהם ומהבובות על חוט שלהם כדוגמת אסי עזר אש רק כי פעם אחר פעם אני חושף את האמת על התעשייה המסריחה של הפריים טיים. הגיע הזמן שכל עם ישראל יחשף לאמת המסריחה."

עומרי חיון ואסי עזר
עומרי חיון ואסי עזר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

18 תגובות לפוסט

18 תגובות

  1. אסי עזר מקסים.. והבלוג הזה משמיץ כל הזמן אנשים שמצליחים..

    תפסיקו למצוץ לאנשים את החיים, ותחיו את שלכם!!!

  2. עומרי חיון – התנסחות, כתיבה ובאופן כללי רמה של בן 12 מתלהם.

    אסי עזר – מקנאים בו, אה?

  3. או אסי עזר,אתה הקובי מחט של עולם הבידור(אין כשרון,וסחי מארץ סחיסטן)

  4. עומרי ימצא קורבונות כדי לריב איתם רק כדי להגדיל את כמות הכניסות לאתר שלו , גם במחיר של תביעה הדדית. זה משתלם לו כי אתם הטיפשים שתכנסו לאתר והוא יריוויח מזה כסף גדול. למרות שבאתר יש פרסומת ענקית שלא מאפשרת לקרוא את הכתבות.

    המלצה שלי – לא להכנס לאתר אלא לקרוא את הטוקבקים של הגולשים בפייסבוק , וככה תבינו במה מדובר (למרות שעומרי משתדל למחוק מיד טוקבק שמגלה את הפרסום)

  5. קשת רבים עם עומרי כמו ילדים בגן במקום להתעלם ממנו. אם הם באמת רוצים להיכנס בו, זו לא הדרך.

  6. נו, כולם יודעים מה באמת קרה בפרשת הבולבול של יורם זק… השקרנים של קשת חתמו על חוזה סודי עם דנה רון, היא קיבלה כסף, תוכנית בערוץ 2 וזכות ראשונים לסוכנות של בעלה על כל פליטי הריאליטי של קשת, וקשת מצידם נמנעו מתביעה מביכה. אחר כך הם שלחו את 2 השקרנים שלהם, אסי עזר וארז טל, כדי לשכנע את עם ישראל הפראייר ששופך מיליונים על הצבעות לתוכנית, שדנה רון הודחה כדת וכדין.
    אם לעומרי חיון יש הוכחות, וסביר להניח שקיימות איפשהו הוכחות לדבר הנבלה, הגיע העת לחשוף..כולנו תומכים בך עומרי, מגר את הרשעים, הצבועים והשקרנים.

  7. חברים יקרים אני קוראת את הכתבה ואת כל התגובות ויש דבר אחד שאף אחד לא הבין…
    כל אלא שלא ראו ״משחקי רעב1&2 ״
    נא ליראות!!!
    ולהבין, שזה בדיוק האחד הגדול…כרגע בעולם שלנו בלי הרציחות…
    יום יבוא וכנירא גם זה יהיה כבד חזו את זה גדולים מאיתנו…(התסריטאי של משחקי הרעב…)
    ואין מה להיתנפל על המנחים.. יודעת שאזי עזר עוזר להרבה אחרים בכל היזדמנות שיש לו..
    .זה פשוט #התפקיד# שלהם בתוכנית אין מה לשיפוט אותם בחיים האישים.. זו מדינה דמוקרטית אחרי הכל לא?

  8. עומרי נראה שאתה במצוקה…ירדת נמוך נמוך!!!תתעוררררררר

  9. עומרי, תפסיק להיטפל על אנשים ולהעליל עליהם עלילות. אתה אומר שאסי עושה הכל בשביל כסף בזמן שאתה עושה הכל כדי להרוס לו את הקריירה ותכלס? אתה הכי רודף בצע שיש !
    אסי, התעלם ממנו, תמשיך בדרכך והמעריצים שלך איתך !!

  10. אני אישית חושבת שלא כדאי להיות תמים . הרי זה ברור שיש דברים ניסתרים מאחורי הדמות התקשורתית והכל…בסהכ הכל אסי עזר בן אדם!
    עומרי כל הכבוד שנכנסת בו , שילמד טיפה לרסן .
    בכל מצב תעמוד על שלך , ותחשוף את האמת שצריך.
    ונ.ב – באמת לא הגיוני שיכול להיות שחגי יכנס כי הרי זה היה מקרה במועדון של לסביות והומאים.וחלילה וחס…אסי עזר הומו!!

  11. תפסיק להיטפל לאנשים שלא אשמים. מכל תעשיית הריאליטי של האח הגדול (המכורה או לא מכורה, זה אתה תוכיח) אתה נטפל דווקא למנחה המשנה? ארז טל דרך אגב מרוויח הרבה יותר ממנו.
    אם אתה מנסה להוכיח משהו תצא נגד מנכלי ערוץ 2, האחראים על התכנית, בקיצור האנשים שבאמת אשמים בדברים שאתה מעלה.
    ובמקום להגיב ולתבוע ולהסתכסך עם גולן ועזר פשוט תביא כבר הוכחות אמיתיות. לגנות אנשים מפורסמים באינטרנט כל אחד יכול

  12. עומרי לא הייתי מאמינה עלייך שתרד לרמות כאלה נמוכות.. לפני מס חודשים היתה לך בעיה עם אייל גולן, אח״כ שהוא ירד מהכותרת עברת לאסי עזר( שבעיניי הוא בן אדם מושלם!! לא משנה מה תגיד!) וכיום יש לך בעיה עם ״קשת״ .. מעניין מי יהיה הקורבן הבא שלך?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים