ראשוני: האח הגדול – קשת מפיצה שמועות וברשת מהמרים על אורטל בן דיין, אנה בול ואהובה אלפרון

האח הגדול - השמועות
האח הגדול – השמועות

72 שעות בלבד לפני תחילתה של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' של זכיינית ערוץ 22 קשת ויממה בלבד לאחר שנחשף כי קופרמן ואנדמול ישראל הקפיצו את חלק ממתמודדי העונה השישית של האח הגדול להסגר במלון סי הוטל בנווה אילן והרשת עמוסה במגוון ספקולציות אשר מנסות לשפוך אור על מה שנחשב לאחד מסודות ההפקה הכמוסים ביותר בישראל – מי הם הדיירים אשר יכנסו לתוכנית הריאליטי.

האח הגדול - השמועות
האח הגדול – השמועות

בלוגר הבידור עומרי חיון, פירסם הבוקר על שתי דיירות פוטנציאליות: הדוגמנית אנה בול, בת זוגו לשעבר של משתתף האח הגדול VIP גיא לובלצ'יק, אשר לא הגיבה לפרסומיו של חיון והדיירת השנייה היא – אהובה אלפרון, אלמנתו של יעקב אלפרון, אשר נרצח ב-2008.

לאחר פרסומו של חיון, הגיבה אלפרון בפרופיל הפייסבוק שלה, שם שללה את כניסתה לבית האח וכתבה: "חברים שלי. אני מבקשת לא להתייחס לפרסום. של הפרסומאי עומרי חיון אין אני נכנסת לבית האח הגדול. נכון הייתה פנייה. אך לבסוף זה לא צלח. אולי פעם. אל תשכחו שיש לי חתונה לבן השני כבר באוגוסט. וחייבים להתארגן כמו שצריך. נראה לי מה שהולך להיות אצלי בבית שווה מצלמה און לין לכולם. לא אח גדול. אחות שלכם".

בגיזרת הטוויטר גל השמועות העדכני מצייץ כי הפעילה החברתית אורטל בן דיין עתידה להיכנס לבית האח הגדול, בגיזרת הפייסבוק – יחצנית המסיבות ואושיית הרשת חן טל ניסתה במהלך השבוע שחלף לתמרן את אוהדיה שיחשבו כאילו זו נכנסת לאח הגדול, אולם התברר כי מדובר בטיזר לקראת סרט תיעודי.

בפרופיל הפייסבוק שלה, כתבה חן טל: "הרבה אומרים חושבים ומדברים, אבל אף אחד לא באמת מכיר אותי מקרוב… בעוד שבוע אתחיל מסע חשוב ומרגש שאולי בסופו תראו מי אני באמת".

לחשושים נוספים מספרים כי לבית האח הגדול עתידים להיכנס פוליטיקאי, כדורגלן או כדורסלן מוכר ואף דייר מהעונות הקודמות של האח הגדול, אשר ינסה את מזלו בפעם השנייה.

ראוי לציין כי חלק מהשמועות מופצות על ידי אנשי קשת וקופרמן-אנדמול עצמם וזאת במטרה ליצור בילבול סביב זהותם האמיתית של דיירי האח הגדול.

גלי כהן, שיתפה בפרופיל הפייסבוק שלה פנייה של שרית בר-כהן, מלהקת של קשת, אשר ניסתה לשכנע אותה להגיע לאודישנים של האח הגדול. בפנייתה כתבה בר-כהן: "היי יפה, מה שלומך? אני שרית, נעים מאוד ואני מלהקת בקשת ערוץ 2. מחר יש לנו יום אחרון של אודישנים לעונה הקרובה של האח הגדול, נתקלתי בפרופיל שלך ואשמח שתגיעי לפגישת היכרות, יכול לענייך אותך?".

שרית בר-כהן
שרית בר-כהן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים