מיכאל מיטרני לקח את סופר-פארם עד למיליון – האפליקציה הקמעונאית שוברת שיאי הורדות

מיכאל מיטרני לקח את סופר-פארם עד למיליון - האפליקציה הקמעונאית שוברת שיאי הורדות
מיכאל מיטרני לקח את סופר-פארם עד למיליון – האפליקציה הקמעונאית שוברת שיאי הורדות

רשת סופר-פארם אשר את פעילות הדיגיטל והחדשנות שלה מוביל מיכאל מיטרני לצד סוכנות המובייל מובלין (Moblin) אשר אמונה על הפיתוח משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל, שוברת שיאי הורדות לאפליקציה של רשת קמעונאית בישראל עם למעלה ממיליון הורדות באפ-סטור ובגוגל פליי.

"המטרה של האפליקציה היא להנגיש את כל המידע הרלוונטי לקהל של סופר-פארם, בכל מקום, בכל רגע בצורה ברורה ופשוטה.", אומר עמרי ארגמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת moblin. "והעובדה שמעל למיליון משתמשים הורידו את האפליקציה היא הבעת האמון וההוכחה לכך שהצלחנו".

מיכאל מיטרני, מנהל דיגיטל וחדשנות בסופר-פארם, מסר למזבלה: "סופר-פארם היא הרשת הקמעונאית הראשונה בישראל שהביאה בשורה חדשנית והציעה לצרכן קופונים דיגיטליים למימוש ישירות מאפליקציה סלולרית ובהיקפים גדולים במיוחד. ההצלחה הגדולה של האפליקציה נמדדת בכמות הורדות יוצאת הדופן, כרבע מכלל האוכלוסייה הבוגרת בישראל, ומעל חצי מליון משתמשים שונים באפליקציה בכל חודש . האפליקציה הפכה להיות חלק בלתי נפרד בתהליך הקניה של הצרכן עוד בטרם הגעתו לסניף ובזמן הקניה עצמה. הרשת נותנת ללקוחותיה מענה מקיף לצרכיהם במטרה לשרת אותם בצורה נוחה ויעילה ולייצר כלים ללקוח שמייצרים עבורו ערך, בין אם באיתור סניפים פתוחים לפי מיקום הלקוח, רשימות קניות, תזכורות לפני סיום מבצעים, ומימוש קופונים ישירות מהאפליקציה. כרשת קמעונאית מובילה אנו רואים את הזירה הדיגיטלית כמנוע צמיחה הולך וגדל ובכוונתו להמשיך ולהשקיע בו לטובת לקוחותינו".

>> QR לסריקה והורדה של האפליקציה לטאבלטים ולסמארטפונים / או חפשו סופר פארם בחנויות האפליקציה.

מודעת הפירגון של באומן בר ריבנאי ללקוחה סופר-פארם:

מיכאל מיטרני לקח את סופר-פארם עד למיליון - האפליקציה חוגגת שיאי הורדות
מיכאל מיטרני לקח את סופר-פארם עד למיליון – האפליקציה חוגגת שיאי הורדות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. חמישה שקלים לנרשם, חמישה מיליון השקעה במדיה = מיליון הורדות. באמת כל כך מורכב??? כמה מהם באמת חוזרים ? כמה זה את הפדיון בסניפים? הגיעו

  2. יש עוד שותפה לדרך החברה שמנהלת את חשבון הפייס יחד עם מיכאל … ,חשוב לציין…. ואכן מיכאל חכם ומבין עניין שאפו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים