רשת מלונות פתאל משיקה מלון דיגיטלי-חברתי באילת אשר עתיד לשנות את כללי המשחק בתחום

U Share של רשת מלונות פתאל
U Share של רשת מלונות פתאל

ב-2012 השיקה רשת מלונות פתאל את U Coral Beach Club (יו קורל ביץ' קלאב), מלון אולטרה הכול כלול ראשון מסוגו בישראל אשר נועד להעמיד אלטרנטיבה מקומית למלונות המקבילים בטורקיה, אשר בזמנו נחשבה ליעד התיירות המועדף על הישראלים. בתחילת חודש ספטמבר השנה ולאחר היערכות ממושכת בת כשנה וחצי, פתאל ומשרד הדיגיטל שלה אקליפטוס (Ecaliptoos) המלווה את הרשת בשנתיים האחרונות, השיקו את פרויקט 'U Share', מערך דיגיטלי חברתי אשר הוטמע ונפרס ברחבי המלון ונושא עימו בשורה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל המחברת את בית המלון ואת אורחיו לעולם הדיגיטל והטרנדים העכשווי וזאת בזכות שימוש מושכל בטכנולוגיה.

בראש המיזם השאפתני עומדים נדב פתאל, מנהל השיווק הדיגיטלי של הרשת, סוכנות הדיגיטל אקליפטוס בניהולו של מאור חן וחברת 'עפר לשם – כשדמיון וטכנולוגיה נפגשים' אשר אמונה על הטמעת המערך בשטח.

במסגרת מהלך 'U Share' אשר מושק תחת המסר: "Share Your Fun" (שתפו את הכיף שלכם), נפרסו ברחבי המלון כ-16 עמדות קיוסק דיגיטליות והמלון רושת בטכנולוגיית RFID (תיוג אלקטרוני באמצעות גלי רדיו), המאפשרת לאורחי המלון להשתחרר מהסמארטפונים ולשתף בזמן אמת תמונות ועידכונים מחוויותיהם במלון ישירות לפרופיל הפייסבוק האישי וזאת באמצעות צמידי RFID פרסונאלים אשר הוענקו להם במעמד הצ'ק אין.

עמדות הקיוסק הדיגיטליות נפרסו במיקומים אסטרטגים שונים ומגוונים ברחבי המלון וזאת במטרה להעניק חוויית אירוח-דיגיטלית של 360 מעלות עבור אורחיו. מנתוני נפח הפעילות של אורחי המלון מהשבועיים הראשונים כפי שנמסרו למזבלה ומוצגים כאן לראשונה, עולה כי המיזם עורר סקרנות רבה בקרב הנופשים וזכה לשיתוף מלא מצידם. יתרה מכך, מנתוני הפיילוט עולה כי פוטנציאל הרווח הגלום במהלך של פתאל עצום והוא בהחלט יכול ליצור עבורה יתרון משמעותי על פני מתחריה.

נתוני U Share
נתוני U Share

מנתוני הפעילות אשר נמסרו למזבלה עולה כי בשבועיים הראשונים להשקה, כ-200 מאורחי המלון אשר השתתפו בפיילוט וקיבלו את הצמיד, יצרו למעלה מ-2,100 סיפורים, אשר יחדיו זכו לכרבע מיליון חשיפות בפייסבוק. במושגים של מדיה מדובר ב-Earned Media בשווי של כ-3800$. באם פתאל תצליח לשמר לאורך זמן וגם מעבר לתקופת הפיילוט את אחוזי השימוש הגבוהים, הרי שמדובר במהלך אשר עתיד לשנות את כללי המשחק, לפחות בתחום המלונאות המקומית.

נדב פתאל, מסר למזבלה: "עשינו מהלך שיווקי ענק שהתחלנו לבשל לפני שנתיים והושק בחודש שעבר הודות לחברת אקליפטוס שידעו לזהות ולאפיין את המהלך. המטרה המרכזית שלנו היא לספק חוויית אירוח ולהכניס דיגיטציה לעולם הנופש, תחום שנחשב עד כה low tech. מצאנו קונספט שמשלב בין חוויה במלון לבין הצורך לשתף, לספר לחבר'ה".

מאור חן, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל אקליפטוס מסר: אנחנו חיים בעידן דיגיטלי, יותר ויותר נופשים מבקשים להעצים את החופשה והחוויות שלהם באמצעות שיתוף תמונות לרשתות החברתיות. נתוני המחקר שלנו מצביעים על גידול יומי קבוע של עשרות אחוזים בהעלאת תמונות לפייסבוק ולאינסטגרם. זאת הסיבה שבחרנו להוביל פרויקט שיאפשר לנופשים בדיוק את הצורך הזה, הצורך בשיתוף, בלספר לכולם כמה כיף אתה עושה ממש ברגעים אלה. הדיגיטציה של בתי המלון לא מסתיימת רק בהיבט החדשנות הטכנולוגית. כאן זה מתחיל וממשיך ביכולת שלנו ליצור קישור ישיר בין בסיס הנתונים היבש שאנחנו יודעים על האורח עד היום לבין הצרכים והאהבות שלו, על פי מה שאחנו לומדים עליו מההתנהגות הדיגיטלית שלו. כך קל יותר לפנות אליו במבצעים אטרקטיביים לפי תחומי העניין שלו".

אז איך העניין עובד בשטח? צפו בכתבה של לילה כלכלי בנושא:

U Share של רשת מלונות פתאל
U Share של רשת מלונות פתאל
U Share של רשת מלונות פתאל
U Share של רשת מלונות פתאל
U Share של רשת מלונות פתאל
U Share של רשת מלונות פתאל
U Share של רשת מלונות פתאל
U Share של רשת מלונות פתאל
U Share של רשת מלונות פתאל
U Share של רשת מלונות פתאל

מעיין פופלבסקי הייתה בין אורחות המלון המוזכר לעיל.

קרדיטים
משרד פרסום: אקליפטוס מנכ"לים משותפים: מאור חן, אלעד סטפנסקי סמנכ"לית קריאייטיב: מעיין דר שיווק פתאל: נדב פתאל יח"צ: שלמור תקשורת – אירינה שלמור מנהלות תיק יח"צ: מרב מלובן, רוית בראומן טכנולוגיה והפקה: עפר לשם – כשדמיון וטכנולוגיה נפגשים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים