חן טל מורידה הכול ללא צנזורה בהומאז' לתמונות החושפניות של קים קרדשיאן

חן טל עושה קים קרדשיאן
חן טל עושה קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן

בשבוע שעבר, המגזין האמריקאי פייפר (Paper Mag) הצליח לעמוד במשימה שלשמה השיק את פרויקט 'break the internet' והרעיד את הרשת עם תמונות חושפניות במיוחד של השחקנית-אשת עסקים-סלבריטאית קים קרדשיאן, הנשואה לראפר קניה ווסט.

פייפר תקשורת, אשר הוקמה בשנות ה-80 בניו יורק וכיום משלבת מגזין מודפס, אתר אינטרנט וסוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה תחת אותו שם מותג, הצליחה לרתום את קרדשיאן לסט של תמונות חושפניות במיוחד וזאת במסגרת פרויקט 'שוברים את האינטרנט' הנועד לקידום גיליון חורף 2014 של המגזין. תמונותיה של קרדשיאן, אשר הופיעה על שער המגזין, השאירו מעט מקום לדמיון והפכו תוך זמן קצר לשיחת החודש ברשת עם מאות אלפי איזכורים במדיה ואלפי גאגים של גולשים אשר רכבו על התמונות החושפניות והויראליות.

כמצופה, גם התגובה הישראלית לתמונותיה של קרדשיאן לא איחרה לבוא, ואיך לא, זו מגיעה מאושיית הרשת הפרובוקטיבית ביותר בישראל – חן טל, אשר חברה לפורטל עומרי חיון בסט צילומי מחווה חושפניים שצולמו אמש (רביעי). בדומה לתמונותיה של קרדשיאן, גם צילומי המחווה של חן טל יועלו לרשת ולפורטל של חיון בהדרגה וללא שום צנזורה על פני מספר ימים.

עבור חן טל ועומרי חיון מדובר בטיימינג מושלם עבור פרובוקציה שתסעיר את הרשת הישראלית. כזכור, בשנת 2013, דירגה גוגל את חיון במקום הראשון ואת חן טל במקום השני בקטגוריית 'תופעות דיגיטל' וזאת במסגרת המדד השנתי והמסכם של גוגל טרנדס (מצעד החיפושים). לאחר שנה לא פשוטה עבור חן טל, אשר על פי Google Trends נפח החיפושים אודותיה ירד משמעותית כבר בחודש אפריל השנה, זוהי בהחלט הזדמנות פז להתברג גם השנה במקום מכובד במצעד החיפושים של 2014, אשר עתיד להיחשף על ידי גוגל כבר בשבועות הקרובים.

נמסר כי התמונות המלאות והלא מצונזרות יועלו לפורטל עומרי חיון החל מיום ראשון הקרוב, לצד סרטון טיזרי אשר יעלה לרשת במהלך הסופ"ש. האם חנטל וחיון יצליחו לשבור את האינטרנט הישראלי? צפו בתמונות ראשוניות מסט הצילומים. הפקה: עומרי חיון // צילום: בן גל סטיילינג: גילי אלגבי עיבוד תמונה: שיין הורוביץ, יוסף אטיאס צילום קים קרדשיאן עבור פייפר: ז'אן-פול גוד

חן טל עושה קים קרדשיאן
חן טל עושה קים קרדשיאן
חן טל עושה קים קרדשיאן
חן טל עושה קים קרדשיאן
חן טל ועומרי חיון עושים קים קרדשיאן
חן טל ועומרי חיון עושים קים קרדשיאן

עוד בנושא עומרי חיון וחן טל:
חן טל והשלט – גולשים מגיבים בממים לסרטון השלט החודרני שהודלף לרשת
חן טל ופרשת הסרטונים והתמונות שהופצו באפליקציית הוואטס-אפ
כתבי וואלה! צחקו על דירת החדר של עומרי חיון, אבל הם לא ציפו למה שקרה אחרי

חן טל ועומרי חיון עושים קים קרדשיאן
חן טל ועומרי חיון עושים קים קרדשיאן
חן טל ועומרי חיון עושים קים קרדשיאן
חן טל ועומרי חיון עושים קים קרדשיאן
חן טל ועומרי חיון עושים קים קרדשיאן
חן טל ועומרי חיון עושים קים קרדשיאן
חן טל ועומרי חיון עושים קים קרדשיאן
חן טל ועומרי חיון עושים קים קרדשיאן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

13 תגובות לפוסט

13 תגובות

  1. אתם מפרגנים לאדם המתנשא מעל כל המדינה וחבל הייתם פעם אחלה בלוג אך מאז שצירפתם למקורביכם את מר חיון ירדתם ברמה וזה באמת באמת חבל לי ואני בטוח שלעוד כמה גולשים!

    אז בוא נראה למי אתם מפרגנים?

    לאותו אחד שהחליט לסגור את האתר ולבכות שהוא צריך כסף לתחזוקת השרת, אותו אחד גם ירד על גולשיו ואף הטיף להם "איך אתם לא עוזרים ותורמים"ואף סחט רגשית את כל הגולשים (קישור – https://www.facebook.com/BTV.OMRI/posts/10151188933812529)

    העמוד של גיוס הכספים כמובן נסגר כי הוא לא צלח http://www.headstart.co.il/login.aspx?ret=project.aspx?id=694

    הכסף היכן? איש לא יודע!

    אגב הוא טען שזה לצורכי תחזוקה בלבד, להחזיק את האתר שלו בכל שרת הכי יקר בעולם לא יעלה על 100$ אצלו זה מגיע ל 2000$ לפי הכתבה בערוץ 10

    אותו איש התרברב בראיון טלויזיוני http://mizbala.com/?p=82463 על היותו מרוויח 20-30 אלף בחודש מ"רכישת שטחי פרסום" של גוגל. כולנו יודעים שגוגל לא רכשה ממנו זה הוא שהצטרף להתוכנית השותפים שלהם אדסנס והוא מרוויח פר קליק (כמו מליוני אתרים ברשת) ואף הציג דוחות של גוגל אדסנס ותשלומים שקיבל.

    מה שמר חיון לא מספר זה שהוא עושה זאת במרמה גדולה מאוד. חשבתם לעצמכם למה קופצת לכם פרסומת כשאתם לוחצים בצד ימין של האתר? איך נפתח קישור של גוגל אדסנס? הרי התשובה http://prntscr.com/59f00d
    עומרי היקר עשה טריק ישן (לפחות 10 שנים שהיו עוד עושים את זה הרבה אתרים) אך כיום גוגל אינה מרשה זאת וזה אומר שהוא עובר את תקנון ומדיניות גוגל (אם הוא ייחסם הוא יפסיד לא מעט כסף שמגיע מהקלקות שווא)
    זה נקרא בשפה התכנותית DIV ריק שמעלים את הקובית פרסום "שגוגל קנתה" מעומרי (שקר כלשהו).

    בכל מקרה זה יסתיים בקרוב (התבצעה שיחה עם גוגל בנושא)

    אותו מר חיון שהלך להגיש תלונה במשטרה נגד אייל גולן ומעריציו על אלימות או איומים לחייו, לא חשב פעמיים כאשר היה עובד כבלוגר בנענע10 ו/או ב MSN (שמהחשיפה שם הגיעו כל הלייקים לעמוד שלו) היה מאיים לכל עבר בבריונות שלא הייתה מביישת כל פושע!

    אותו עומרי חיון שפוגע בכל אחד ללא הרף עין וללא מחשבה מה זה יכול לעשות לצד השני, חבל שלא חשף את שמו של העובד של מאקו כי אז הוא היה נשרף גם אצל העובדים ולא רק בהנהלה.

    אותו עומרי חיון שחושב ששקרים זה ספין, תרשה לי לחדש לך זה לא!
    עומר אדם לא פרש מתעשיית המוזיקה
    הנשיקה בין אסי למוקי לא לוהטת
    אייל גולן לא היה בהלם כי רוסלנה לא ילדה
    מוש בן ארי לא הוריד את הראסטות
    ועוד כל מיני חארטות שהבחור ממציא בלי לחשוב פעמיים (יש לו כותרות טובות יותר לכתבות ענייניות יותר)

    תקלות יזומות בשרת כדי לגרום לאנשים לחשוב שיש עומס
    "שוב תקלות בשרת… בינתיים התמונות באייטם חדש. לייק או הייד?" לאיפה הגענו ? שקר!

    מר חיון היקר, לא שברת את האינטרנט ולא התקרבת לשבור את האינטרנט
    אם אתה מקבל 100-200 לייקים מתוך כל החברים שלך 200K אז כנראה שאתה לא מעניין אותם
    ובמקום לסחוט מהם כספים תסגור את האתר שלך כבר כמו שרצית בעבר!

    עומר בניון

    מזבלה, תצאו תותחים ותאשרו את התגובה!

  2. [Comment ID #116171 Will Be Quoted Here]

    "נמסר כי התמונות המלאות והלא מצונזרות יועלו לפורטל עומרי חיון החל מיום ראשון הקרוב, לצד סרטון טיזרי אשר יעלה לרשת במהלך הסופ"ש."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים