מזרחי טפחות חושפים את תוצאות משאל העם – מרבית מהישראלים עדיין אופטימים

mizrahi_happy

לפני כשבועיים הושק משאל העם הגדול של מזרחי-טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG והפרזנטורים דביר בנדק וארקדי דוכין, במסגרתו הוצגה שאלה העומדת בבסיס ההוויה הישראלית: האם אנחנו עצובים או שמחים? "מלנכוליים" או "על הגג"? התוצאות הסופיות של המשאל מראות, כי רוב הציבור מגדיר עצמו "על הגג".

המשאל עלה במסגרת המהלך החדש של מזרחי טפחות תחת הכותרת: "מגיע לך להיות שמח בבנק שלך". כ-60 אלף הצבעות בוצעו באמצעות: הטלפון, האינטרנט, וקיר הצבעות מיוחד שהועמד בקריה בתל אביב. שיעור ההצבעה הגבוה ביותר היה דרך הרשת. מתחילתו של המשאל הוביל הצד השמח ובסופו של דבר, כאמור, 57% אחוז הצביעו "על הגג" לעומת 43% אחוז שנטו לכיוון המלנכולי.

ממשרד יחסי הציבור יפה אפרתי תקשורת נמסר: "לכל אורך תקופת המשאל ניתן היה לראות את מהלך ההצבעה למרחוק וזאת באמצעות הקרנה מיוחדת וחדשנית על מגדל משה אביב ברמת גן – גורד השחקים הגבוה בישראל. בנדק מסביר למוזיקאי ארקדי דוכין "המלנכולי", שאפשר להיות שמחים בחיים וגם בבנק. יצוין, שהמהלך ילווה בחבילת הצעות והטבות ללקוחות, מוצרים ושירותים חדשים, שדרוג חווית השירות של הלקוח, נראות סניפים חמה, דינאמית וצבעונית יותר וכן בעבודה פנים אירגונית שנועדה לשפר את סביבת העבודה של אלפי העובדים והמנהלים בבנק".

משאל העם של מזרחי טפחות – מגדל משה אביב
משאל העם של מזרחי טפחות – מגדל משה אביב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים