בכיר בפייסבוק ישראל: "אני נדהם מחדש כמה חזירים ופראי אדם יכולים להיות הישראלים"

פייסבוק אנטי ישראל - אילוסטרציה
פייסבוק אנטי ישראל – אילוסטרציה

גורם בכיר בחברת פייסבוק ישראל, החליט אמש לשתף את חבריו ברשת החברתית בדעתו הקיצונית למדי על "הישראלים". "אני נדהם מחדש לראות כמה קופים, בהמות, חזירים ופראי אדם ניאנדרטלים יכולים הישראלים להיות, ואני מבין שאולי חלק מהשנאה העצמית היא בגלל שאני שמאלני שמתנגד לכיבוש ולפאשיזם, אבל אני מבין שלפחות חלק שווה של השנאה והבוז שיש לי כלפי ישראלים הם מוצדקים ומנומקים אחת לאחת. פשוט אין גבול להתבהמות וההתבזות" כתב אותו בכיר בפייסבוק ישראל.

כאמור זוהי אינה הפעם הראשונה שאותו עובד פייסבוק, המוכר היטב לנפשות הפועלות בתחום המדיה החברתית בישראל, בוחר תוך ניצול מעמדו ותפקידו, להשליך על פני הרשת החברתית את משנתו הקיצונית, באמתלה של דעה פוליטית לגיטמית.

כמה מעובדי הענף, אשר שלחו למזבלה את לכידת המסך של הסטטוס, נחרדו לנוכח דבריו של אותו בכיר, אשר כאמור, כפי שנחשף במזבלה, בזכות אותם "ישראלים חזירים, כובשים ופראי אדם" מכניסה פייסבוק ישראל כמיליון ש"ח מדי יום מפרסומות.

האם ראוי שעובד פייסבוק ישראל יתבטא בצורה שכזו? ואולי דעותיהם הפוליטיות הקיצוניות של עובדי הרשת החברתית בישראל היא הסיבה האמיתית לכך שנציגות פייסבוק בישראל אינה פועלת למיגור תופעת ההסתה כנגד ישראלים ומתעלמת מאלפי הפניות אשר מתקבלות בגין תכנים פוגעניים שכאלו, הרי סה"כ אנחנו עם של כובשים, מגיע לנו.

הסטטוס של בכיר בפייסבוק ישראל
הסטטוס של בכיר בפייסבוק ישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. אני רק לא מבין למה לא ציינתם את שמו של "האנטי-פשיסט" עאלק הזה? למה הוא נהנה מחסינות פרסום שמו?

  2. השמאל עסוק בליטוף עצמי ע"י שלילת הימין ועדיין מאוהב ביכולת הביטוי, כאילו שהיא סממן לניבוי אדם מוסרי או ערכי (לא ולא). כשפאשיסטים משמאל סותמים פיות הלכה למעשה ואחר כך מתלוננים בדאגה לגורל הדמוקרטיה ניתן להניח שלא מדובר בעפרונות הכי חדים בברלין.

  3. כאחד שכמעט לא משתמש בפייסבוק (לו יכולתי ובעבודה לא היו מכריחים אותי להשאיר אותו פתוח, הייתי סוגר אותו בלי לחשוב פעמיים), מי שטען כי זכותו להביע את דעתו טועה. בשיחות סלון סגורות, שיגיד מה שהוא רוצה. כבעל תפקיד, המילים שאמר פוגעות במוניטין החברה והמעסיקים שלו צריכים להראות לו את הדרך החוצה, בלי קשר לזה שאני מסכים עם חלק ממה שאמר.

  4. אז אל תשפטו. מדובר בתגובה מתבקשת מאדם כזה.
    צריך לחבק ולאהוב אנשים כמוהו.

  5. אישית, לא הייתי מתנסח ככה ברבים, אבל ממש לא צריך לצאת לרחוב.
    פתחו את ימקא, בכל כתבה שתרצו ותקראו את הטוקבקיסטים.

    תמצית רוע (+ כל מה שהוא כתב) מזוקקת.

  6. נראה שהוא די מדבר על עצמו…
    הפוסל במומו פוסל…
    יושב בול על הנאלח העלוב הזה…
    אלו לא מילים לביקורת

  7. לשים פוליטיקה ושמאל\ ימין, פאשיזם\ כיבוש בצד, הבנאדם צודק.
    אנחנו קופים ניאנדרטליים בהמות וחזירים.
    לא כולנו. אני לא. דורי לא.
    אבל חוץ מזה, אנחנו די חארות..

  8. בואו נבחן קצת דברים.. לפי מה שכתוב למטה- הבחור הנ"ל – חזר מפרנפורט לתל אביב.. אז נכון, מי שחוזר מאירופה לישראל מקבל קצת שוק מהישראליות ששונה מאוד מהעידון האירופאי.. איך נאמר – אנחנו "סברס" ? קוצניים מבחוץ?
    וצדק מי שכתב- בכביש הישראלי זו בריונות יומיומית, בפארקים ובחופים – הישראלי (שמרגיש שנלחם על ארצו ואדמתו) לא טורח לשמור את ארצו ואדמתו נקייה, העוני פה חוגג, החוק הוא בד"כ המלצה (עישון בפאבים/תחנות רכבת.. ו… איך הגיבו רוב המגיבים לפוסט?
    מה השם שלו? (כדי ש"נגיע ונסגור איתו חשבון" נכון? ), ועוד התלהמויות כלליות..
    אז אני לא הייתי מכליל, ואף לא הייתי כותב דברים כאלו בכלל – כי ברור לי שאחי הישראלי הוא די מתלהם ומרגיש די טוב עם דרכו האגואיסטית והאגוצנטרית (שלא לדבר שאין לו בעייה לדרוך עלי בדרך לפסגה שלו) אבל ביננו? תקראו בין השורות.. יש לכם (כן לכם.. אני כבר הבנתי והתחלתי בי שינוי) הרבה לאן להשתפר..

  9. איך אמר פה מישהו ? שם לנו מראה בפרצוף
    אולי הוא הגליל אולי התבטאה בחריפות ובברוטליות אבל מה לא נכון בכביש לא בהמות ?
    הפארקים ובחופי הים לא משאירים לכלוך?
    במקומות ציבוריים צועקים כמו בהגדרתו ?
    מה נעלבתם ?

  10. הפרופיל שלו הוא פרופיל אישי ולא עסקי. מה הקשר בין זה שהוא עובד בפייסבוק לדעות שלו?
    זכותו להשמיע אותן בפרופיל שלו. "ניצול מעמדו ותפקידו??" מה זה? אתם בגן ילדים??

  11. סביר להניח שזה נמרוד החננת על הזה שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת מסיבה שהיא מאוד לא ברורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים