האסטרואיד עדיין בדרך? אקליפטוס מסכמים את פעילות סוף העולם של אוראו ישראל

אוראו סוף העולם
אוראו סוף העולם

כחלק מאסטרטגיית ה-Real Time Marketing (שיווק בזמן אמת) של מותג אוראו הבינלאומי המטופל בישראל על ידי משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס, הושקה בחודש מרץ פעילות 'סוף העולם' וזאת לקראת התנגשות אפשרית של אסטרואיד ענקי בכדור הארץ (שכמובן לא התנגש).

במסגרת הפעילות הספונטנית של אקליפטוס, נשלחה ערכת הישרדות ייחודית למבחר של מובילי דעה ברשת אינסטגרם. ערכת יום הדין כללה חבילות אוראו, חלב עמיד, כוסות, נר וגפרורים, שיסייעו לאינסטגרמים לטבול גם בתנאי חושך. במקביל, אוראו הזמינה את הגולשים לקחת חלק במהלך ולספר מה הם היו אורזים בערכת ההישרדות לסוף העולם ולזכות בפרס. על פי מידע שנמסר מאקליפטוס, הפעילות זכתה למענה ושיתוף פעולה נרחב מצד הגולשים, כ-300 הצטרפו והחלו לעקוב אחר אוראו ישראל באינסטגרם ונוצרו למעלה מ-4,700 אינטראקציות בפייסבוק ובאינסטגרם.

יואל אריאל שמיר, סמנכ"ל תוכן באקליפטוס: "בהתאם לתפיסת הדיגיטל הייחודית של אוראו בעולם, מדובר בקמפיין שמתאר נאמנה את העבודה היומיומית שלנו על המותג. לאוראו כידוע אג'נדה ברורה של תוכן ב-Real time, מה שדורש מאיתנו לזהות הזדמנויות מתאימות ולהפיק עבורן מענה הולם ביחד עם מחלקת הקריאייטיב שלנו, בניהולו של ארנון רותם."

אחד מסרטוני הגולשים מתוך הפעילות, ערכת הישרדות של אוראו + מתכון

תמונות מתוך הפעילות:

אוראו ישראל
אוראו ישראל
אוראו ישראל
אוראו ישראל
אוראו ישראל
אוראו ישראל

קרדיטים
מנכ"ל אקליפטוס: אלעד סטפנסקי, רפי יער סמנכ"ל תוכן: יואל אריאל שמיר קריאייטיב: ארנון רותם מנהלת לקוח: עדי צרפתי מנהל תוכן: רון קריסטל ארט: גלי אבידן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים