דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר לחודש מאי 2015

עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר
עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר

אחרי הפוגה קלה, מדרג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר של המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet חוזר והפעם עם הסקירה הראשונה של פני הרשת החברתית מאז סגירתו של עמוד הפייסבוק הפופולארי 'סטטוסים מצייצים' של אבי לן. אז איך פייסבוק נראית ביום שאחרי סטטוסים מצייצים? קבלו את מדרג העמודים הפופולארים ביותר לחודש מאי 2015.

כזכור המדרג סוקר את 50/100 עמודי האוהדים הישראלים האינטראקטיבים ביותר על פי פרמטרים וקטגוריות שונות, ביניהם גם קטגוריית משווקים ומפרסמים (עמודי מותג) אשר משוקללים על פי פרמטרים שונים וזאת במטרה לתת כמה שפחות משקל לתקציב הפרסומי, אשר כידוע משפיע משמעותית על הויראליות של הפוסטים.

עמודי הפייסבוק מדורגים בהתבסס על ממוצע האינטראקציות ומעורבות הגולשים לצד פרמטרים נוספים. כאשר 'מקדם מעורבות הגולשים' הינו הפרמטר החשוב ביותר ומתבסס על היחס הממוצע בין כמות האינטראקציות בעמוד מול סך כמות האוהדים. הדו"ח של ספיי דה נט מעניק תשקיף על יחסי האינטראקציה שמצליח כל עמוד פייסבוק לייצר פר אוהד. לצד כל דירוג ניתן להוריד קובץ PDF קליקבילי ומפורט.

מחפשים דירוג של קבוצות פייסבוק? >> לדירוג 'קבוצות פייסבוק' לחודש מאי 2015

עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר
עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר

את המקום הראשון בדירוג 50 העמודים, מאיישת הדוגמנית הישראלית גל גדות, עם 6.5 מיליון עוקבים ונתון בלתי נתפס של 67 אלף אינטראקציות פר סטטוס. במקום השני יאיר לפיד עם כ-11 אלף אינטראקציות פר סטטוס, במקום השלישי הזמר אליאל הילל, במקום הרביעי עמוד הפייסבוק של צה"ל באנגלית ובמקום החמישי שחקן הכדורסל הישראלי עומרי כספי. את העשירייה השנייה חותמים עמית סגל ועמוד הפייסבוק של תוכנית הצינור. קליק ל-PDF המלא

דירוג 50 העמודים
דירוג 50 העמודים

ברשימת המותגים, קוקה קולה ישראל של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, חולשת על המקום הראשון. במקום השני חברת הטיפוח לנקום, חברת שטראוס עם סדרת אחלה, מאיישת את המקום השלישי. את רשימת הסטטוסים האינטראקטיבים ביותר פותחת גם חברת קוקה קולה, הגרלת הלוטו של מפעל הפיס במקום השני וסטטוס של אל על במקום השלישי. רשת מלונות דן ממשיכה לשמר מקום של כבוד ברשימת המשווקים בפייסבוק מתחילת המחצית השנייה של 2014. קליק ל-PDF המלא.

סטטוסים פופולארים של משווקים
סטטוסים פופולארים של משווקים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. זה באמת אחת מסדרות הכתבות הכי גרועות שלך.
    הקשר בין הנתונים המוצגים לבין ההצלחה הוא במקרה הטוב מביך. 1000 אינטרקציה לעמודים של עשרות אלפי עוקבים זה בדיחה ובטח לא מיצג הובלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים