הארץ משיק את המתחם הרשמי של דג הזהב 2016: בואו לבחור את הפרסומת המועדפת עליכם

דג הזהב 2016
דג הזהב 2016

תחרות הקריאייטיב 'דג הזהב' של רשת שוקן (הארץ, דהמרקר) שמושקת זו השנה ה-22 נמצאת בשיאה. באתר 'הארץ' הושק היום באופן רשמי מתחם התוכן של התחרות, במסגרתו גולשים ובעיקר כאלו שעובדים במשרדי הפרסום, יכולים לצפות בכל עבודות הפרינט, לקרוא את התכנים שפורסמו בגיליון השנתי של דג הזהב ובעיקר, להתחרות על התואר 'חביבת הקהל'.

דג הזהב 2016
דג הזהב 2016

כ-100 עבודות פרינט טובות יותר וטובות פחות, פרי עטם של משרדי הפרסום מהמובילים בישראל, הוגשו השנה במסגרת תחרות דג הזהב, מדובר בירידה של כ-40% בכמות העבודות ביחס לשנה שעברה. המודעות הזוכות במגזין עצמו שיבחרו על ידי פאנל של שופטים מענף הפרסום והשיווק הישראלי אותו מוביל הפרסומאי יורם לוי (מבעלי ברוקנר יער לוי), יזכו את יוצריהם בצד המפרסם ומשרד הפרסום, בטיסה, אירוח והשתתפות בפסטיבל Cannes Lions 2016 אותו מייצגת קבוצת שוקן בישראל. הפסטיבל יתקיים כמדי שנה בחודשי הקיץ בקאן שבצרפת.

במקביל, במסגרת הפעילות הדיגיטלית, תבחר עבודה אחת כחביבת הקהל שתשלח את יוצריה לנופשון סופ"ש בישראל וזאת על פי מספר השיתופים/לייקים הגבוה ביותר שיוענקו במתחם התוכן של הארץ. התחרות מתקיימת בשיתוף פעולה עם פסטיבל קאן, הבצפר (בית הספר של חברות הפרסום) ואיגוד הפרסום עצמו, בניהולו של יגאל בראון. את התחרות מובילה מדי שנה, עו"ד סיגל סינוואני, סמנכ"לית המסחר של עיתון הארץ והמנהלת המסחרית של תחרות הקריאייטיב 'דג הזהב'.

בין הכתבות שהופיע במגזין, "אל תייצרו פרסומות, תייצרו תוכן" של אמיר אריאלי, מנהל הקריאייטיב של גוגל ישראל שדווקא אוהב פרינט וסבור שהבאנרים כבר חוזרים לקאמבק.

קליק למתחם ההצבעה.

>> לצפייה בכל עבודות 'דג הזהב 2016' וגם כאלו שנגנזו במזבלה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. רשת שוקן חבורת חובבנים-
    איך בדיוק אמורים להצביע??? בשיתוף?
    ולמה לא להציג את הפריט בגודל שראוי לו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים