אדלר חומסקי & ורשבסקי במודעת דג הזהב 2012 למזגני אלקטרה – שומעים כל פיפס הכי קטן.
סמנכ"ל קריאייטיב: טל ריבן מנהל לקוחות: דני ברנדה מנהל קריאייטיב: מוטי רובינשטיין קופי: מתניה טל ארט: שלומי ירושלמי צילום: ירון יצחקוב סופרוויזרית: שרית שטרנהל תקציבאית: גליה רצון
14 תגובות
[Comment ID #84486 Will Be Quoted Here]
אהבתי גדול!
רגע, הזבוב אמור להיות "כאילו" על הקיר?
אולי אם היו מגדילים אותו קצת אפשר היה להבין יותר …
וואלה עד שלא קראתי את התגובות לא הבנתי ת'מודעה.
המורים שלי בעבודי היו נותנים עונש על רעיונות כאלה.
התחלה של רעיון, האינטרפטציה לא משהו.
[Comment ID #84486 Will Be Quoted Here]
התכוונת, אותו דבר רק טוב.
במקרה של החלונות זה מאוד רלוונטי למוצר, ישיר ולא מתאמץ
במקרה של המזגן זה מטרחן, בגלל שהמזגן שקט תשמע כל רעש, בגלל שתשמע כל רעש תשמע אפילו זבוב על הקיר, בגלל זה הזבוב גדול
ביחיאת
אדלר עשו השנה "פוקס גורן גלעדי"-
הפציצו את הדג במלא מלא מודעות בינוניות או חלשות
למה? מה זה נותן? למה לא לשלוח רק מודעות שיכולות לזכות בפרסים?
בדיוק אותו דבר רק הפוך
http://theinspirationroom.com/daily/print/2009/7a/weru-fire-engine.jpg
מזכיר יותר מדי את המודעות שזכו בכל פרס אפשרי של החלונות עם הבידוד הכפול – רק ששם הרעשים היו קטנים (פועלים שקודחים ברחוב).
מה החוכמה לעשות 70 מודעות לדג הזהב כשעהעבודיה היומיומית של המשרד בינונית ומטה. לא שווה להשקיע שם את המאמצים בשפיםור הקריאייטיב ולהפסיק בלשחק בלקוח חביב, תן לנו בדג הזהב לעשות קריאייטיב ומבטיחים כל השנה לעשות מה שתרצה"
זו לא חכמה לעשות כמות מודעות שרק אחת מתוכם (אולי) טובה.
אדלר, אתם בטוחים שאתם לא מגייסים?
לראות זבוב זה סתם מגעיל. בטח כשהוא גדול.
לגבי הרעיון עצמו, לא ממש ברור לי.
זבוב יציק לי גם אם ישימו לי מכסחת דשא ומקדחה ליד האוזן.
בפעם האחרונה שעוד עשו כאלה מודעות
הארט שמצולם בתמונה עדיין היה רלוונטי
[Comment ID #84456 Will Be Quoted Here]
יש עוד… שמתי עד כה רק שליש מהמודעות של אדלר
נראה שאין הרבה עבודה במשרד עם כזאת כמות של מודעות לדג הזהב.
משחקים בקקי של אגו ופרסים על חשבון הלקוחות.
נחמד.