רן אלון ותמר דביר ממשרד הפרסום גיתם BBDO זכו במקום הראשון בתחרות 2014 JCDecaux Awards

hpran

חברת המדיה JCDecaux (ג'י סי דקו) הודיעה בדקות האחרונות על זכייתם של רן אלון ותמר דביר ממשרד הפרסום גיתם BBDO במקום הראשון בתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות JCDecaux Awards. במסגרת התחרות השנה, התחרו 27 משרדי פרסום עם 150 עבודות אשר הציגו מגוון רחב של מודעות קריאייטיביות.

הפוסטר המנצח נבחר על ידי ועדת השיפוט שהורכבה מאנשי קריאייטיב בכירים בעולם הפרסום בישראל; גיא בר (Y&R ישראל), יורם לוי (ברוקנר נטע יער), הדס ליבר (JWT לישראל עד לאחרונה), שחר פילר (דרורי שלומי) וצור גולן (בן-נתן-גולן).

למקום הראשון כאמור הגיעו רן אלון ותמר דביר ממשרד הפרסום גיתם BBDO, בקמפיין פוסטרים עבור מסטיק אורביט של ריגלי ישראל, תחת המסר: "משאיר את הריח בפנים". קמפיין אשר יזכה אותם בשתי נסיעות לפסטיבל Cannes Lions כולל כרטיסי טיסה ואירוח בפסטיבל. בנוסף, זכתה ריגלי (אורביט) בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 ש"ח.

אורביט
אורביט

למקום השני הגיעו יורה וסילביצקי ואולגה וורוביוב ממשרד הפרסום אדלר חומסקי עם קמפיין פוסטרים שהוכן עבור חברת 'טמבור'. הצמד מאדלר חומסקי יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 ש"ח.

טמבור
טמבור

למקום השלישי הגיעו רועי לייזר ויותם שרון ממשרד הפרסום בריקמן עם קמפיין הפוסטרים שהוכן עבור צומת ספרים, תחת המסר: "עם ספר, האוטובוס שלך יכול להגיע לכל מקום". רשת צומת ספרים זכתה בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 ש"ח.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך את המסורת של תחרות זו השנה החמישית בישראל, ולראות את ההיענות הגדלה של משרדי הפרסום לקחת בה חלק. השנה השתתפו מעל ל- 25 משרדים בתחרות, ושלחו יותר מ-150 עבודות. התחרות מראה לנו איך קראיטיב מבריק ממקסם את אפקטיביות פרסום החוצות. אני מברך את הזוכים ומאחל להם המשך פעילות משותפת מלאה ברעיונות קראטיביים".

צומת ספרים
צומת ספרים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים