המקצוענים בקמפיין קד"מ בתל אביב – נורית מהאינסטגרם מודה לאינסטלטור

הפלאייר של המקצוענים
הפלאייר של המקצוענים

בשבועות האחרונים חברת 'המקצוענים – בעלי מקצוע לבית' יצאה בקמפיין קידום מכירות באמצעות משרד הפרסום 'אנדרומדיה' במסגרתו נתלו בתחנות האוטובוס ברחבי הארץ מודעות תלונה של אישה בשם נורית מ.א שהעידה על עצמה שהיא "כל היום מתלוננת" , אין לה פייסבוק, רק דף ועט, אשר החליטה להודות לאינסטלטור שמואל חזן על הטיפול המסור, ולחתום בבקשה שתעקבו אחריה באינסטוש.

הפלאייר של המקצוענים
הפלאייר של המקצוענים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. זה פשוט ביזיון שעוד נותנים לאינדקסים הגדולים האלה במה- הם מיושנים עושים את אותו הדבר, חולבים את העסקים ושופכים מיליונים על קמפיינים פרסומיים מיותרים.
    שיקחו את המיליונים ויקנו בהם סטארטאפים שמביאים חדשנות לתעשייה. בטווח הבינוני-ארוך זה ישתלם להם הרבה יותר.
    ואני כותב את זה בתור אחד שמגיע ממשרד יח"צ ענק שייצג בעבר את אחד האינדקסים הגדולים וראה איך עשרות מיליונים נשפכו על קד"מ שכמעט ולא הועילו!

  2. למה בבלי, למה? מה עם קריית עקרון, עפולה, בית שאן, אשקלון
    מי אמר בועה ולא קיבל? יאללה פריפריות!

  3. אנדרומדיה- מתוק מצדכם. סך הכל מהלך קטן וחמוד שלא עולה כסף, תלוי איך תמנפו וכמה תפיצו.
    פרסומאי – מעניין שאתה עדיין על זה… בעיני זה פיצי מכדי להיות על זה מעשר בבוקר,מניחה שיש לך סיבה טובה ואם אתה כל כך כועס על המזבלה אולי תקח את הדברים שלך ותעוף מכאן? עייפת את כולנו

  4. יא חארות, עבדתם עלי ואני מאנייק מהשכונה. חשבתי שזה יפה שמישהי טרחה ככה להגיד תודה בארץ הזבלים והמזבלות. זונות. שונא אותכם ומעריץ בו"ז.

  5. כמויות האנרגיות למהלכים הזויים שמתפרסמים בסופו של דבר רק במזבלה ואולי בעוד מקום הן ממש ענקיות מה היה לנו בשבוע האחרון, האיידס, אריזות פיצה, תחנות אוטובוס, קריעה מכוונת של פוסטר אחד בבני ברק. פיספסתי משהו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים