כנס סלקום מדיה 2010

מזבלה

כנס סלקום למדיה מתקיים זו השנה השלישית ברציפות. בשנתיים הראשונות, התמקד כנס סלקום מדיה בהפיכת הסלולר ממכשיר תקשורת למרכז בידור ומדיה נייד והשפעת שינוי זה על שוק התוכן. השנה, יעסוק כנס סלקום למדיה 2010 בשלב הבא של המהפיכה הניידת – הרחבת השימושים בסלולר לזירות שיווקיות ומסחרית נוספות והשפעת השינוי על תעשיות "מסורתיות" כדוגמאת הקמעונאות, הבנקאות והפיננסיים. כנס סלקום מדיה 2010 בהפקת קבוצת פרומרקט, יתקיים ביום שלישי ה-16 בנובמבר באולם סמולרש שבאוניברסיטת תל אביב. קליק לרישום. הכנס יועבר גם בשידור חי באמצעות אתר האינטרנט של חדשות ערוץ 2.

כנס סלקום מדיה 2010 בהפקת קבוצת פרומרקט
כנס סלקום מדיה 2010 בהפקת קבוצת פרומרקט
לוח זמנים - כנס סלקום מדיה 2010
לוח זמנים - כנס סלקום מדיה 2010

בכנס יתארחו מרצים בכירים מתעשיית הבנקאות, הקמעונאות, המדיה והתוכן מחו"ל, בהם: אנטוני זויקר; יוצר ומפיק סדרת המתח CSI (זירת הפשע), הסדרה הטלוויזיונית המצליחה בעולם, בהרצאתו 'הניו מדיה והשימוש בתוכן על פני פלטפורמות שונות', ג'רמי גוטשה; הבעלים של אתר Trend Hunter (מגזין אינטרנטי פופולארי) ומארח בתוכנית טלוויזיה, מהמרצים המבוקשים בארה"ב, שיתן סקירה כללית על התפתחויות וחידושים. פירס פואוקס; נשיא חברת הייעוץ PSFK, בהרצאה על 'עתיד השיווק הקמעונאי לאור השינויים בשימושי הטלפון הנייד'. פיל מק'קיני; סמנכ"ל HP העולמית, אחראי על אסטרטגיית המכשירים האישיים, בהרצאה על 'מה צפוי לנו בתחום המכשירים המתקדמים' ועוד.

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "זו השנה השלישית, שאנו עורכים את כנס סלקום למדיה, שמטרתו היא לאפשר לעוסקים בתחום להכיר את המגמות החדשות, ואת כיווני הצמיחה של שוק הסלולר. האסטרטגיה של סלקום היתה והינה להתמקד בתחומים בהם לניידות יש ערך מוסף ללקוח, כך היה במוסיקה, בבידור ובאינטרנט הנייד. הכנס השנה יתמקד בנוסף לתכני המדיה והבידור, גם בהתפתחות יכולותיו של המכשיר הסלולרי והשפעותיו על עולם הקמעונאות, הבנקאות והפיננסיים, תעשיות שעל פניו נראות מסורתיות".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים