סרוקאוטו – מודעת ברקוד (QR) אינטראקטיביות למכירת רכב

מתוך הפעילות של סרוקאוטו
מתוך הפעילות של סרוקאוטו

סרוקאוטו (srokauto) הוא שירות חדש המאפשר לבעלי רכבים המעוניינים למכור את רכבם ליצור שלט אינטראקטיבי תוך 2 דקות להדפסה מהבית. השילוט משלב קוד QR ייחודי ומאפשר לעוברים ושבים לסרוק, לצפות בפרטי הרכב, תמונות וכן ליצור קשר עם הבעלים. סטודיו רבי השיקו פעילות חמודה מאוד לקידום השירות החדש במסגרתה הוחלפו בשעות האחרונות עשרות שלטי למכירה סטנדרטים של רכבים ברחוב עם שלטים פרסונאלים של סרוקאוטו. קליק לביקור באתר השירות.

מתוך הפעילות של סרוקאוטו
מתוך הפעילות של סרוקאוטו
מתוך הפעילות של סרוקאוטו
מתוך הפעילות של סרוקאוטו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. רעיון מגניב , חדשני , ומבוקש בשוק הישראלי …. יד 2 וwinwin יכולים לעשות הכל .. השאלה מה תהיה רמת התמחות שלהם בכל דבר … יש המון כלים חיצונים ביד 2 ובwinwin שתורמים לאפקטיביות שלהם וכל כלי מנוהל על ידי חברה שמתמחה בו… אני מאחל לכם שתעשו שיתוף פעולה עם אחת מהחברות האלה.
    סרוק אוטו נדל"ן לא טוב ולא רע, אבל בגלל הסרוק אוטו -רכב זה יכול לתפוס כמותג במדינה כך שסרוק אוטו נדל"ן יהיה שם נרכש…אז לכל המבקרים למיניהם שם זה דבר חשוב אבל לא הכי חשוב… שוב זה רעיון מעולה שיהיה המון בהצלחה.

  2. אחלה רעיון. אבל אני לא רואה שום סיבה שיד 2 ו-WINWIN לא ייצרו כפתור שעושה את זה בנוסף למודעה הקיימת ויכניס להם עוד טראפיק לאתר.

    ובלי קשר… "סרוקאוטו נדל"ן"? באמת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים