חברת ביו-פט מבקשת את עזרת הציבור

מזבלה

בימים האחרונים הופצו גלויות (הגלויה של שלי) ונתלו פוסטרים ברחבי תל אביב בחיפוש אחר אפי החתול ומקס הכלב. קומוניקט חושף שמדובר בפעילות קד"מ של חברת ביו-פט. 'איפה אפי?' עבור לה-קט – מזון לחתולים, 'מקס נעלם' עבור RIBOS – אביזרים לכלבים. מזכיר את קמפיין צורי ברלב של מקאן דיגיטל, שגם הוא פרט על מיתרי התמימות והרגש של אנשים. קליק לקומוניקט המלא (יפה אפרתי תקשורת).

איפה אפי?
איפה אפי?

מירב אמיד, מנהלת שיווק של חברת ביו-פט: "חברת ביו-פט יצאה בקמפיין חדשני עבור המותג לה-קט. התגובות הרבות וההתעניינות הגדולה של הציבור גרמו לנו להחליט לעלות בקמפיין נוסף והפעם באמצעות הכלב מקס, עבור מותג RIBOS. השימוש בפורמט 'הלך לאיבוד' התבצע על מנת להעלות את המודעות והמעורבות של התושבים בסיוע בחיפוש אחר חיות מחמד נעדרות, תוך ניסוח עדין ואישי. המענה הקולי בקמפיינים סגר את המעגל בנימה חיובית וסיפר כי חיית המחמד נמצאה בעזרתם של תושבים שנענו לקריאה לעזרה. כמי שאמונים על רווחתם של חיות המחמד אנו רואים חשיבות בעידוד מעורבות חברתית כזו".

מקס נעלם
מקס נעלם

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. מהלך יפה מאוד.
    המשפט "ומעדיף לה-קט" מאולץ ומסריח מפרסום.

    הייתי מוותר עליו. בכל מקרה… מצוין, תופס את קהל היעד לא מוכן ואפילו מעלה חיוך

  2. בתור אחד שהיומיים הקשים בחייו היו היומיים שכלבתו האהובה נעלמה והוא מצא את עצמו שם את השלטים המזעזעים האלה בכל פרדסיה עם עיניים אדומות מבכי, בא לי לחנוק מישהו עכשיו. מומלץ מיפה אפרתי תפלוצת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים