רכבים מתנשקים

ג'יידייט - מקאן אריקסון
ג'יידייט – מקאן אריקסון

מקאן אריקסון בפעילות שטח לאתר ההיכרויות Jdate. המטרה: רגע לפני שמגיע מועד נשיקת הסילבסטר, רצינו להעלות את המודעות לג'יידייט, בפני אלו שעדיין לא מצאו עם מי להתנשק. הפיתרון: קשרנו מאות בלונים לרכבים שנצמדו אחד לשני, כמו שרק רכבים בתל אביב יכולים להיצמד, כשעל הבלונים הופיע המסר: "כדי שזאת לא תהיה הנשיקה היחידה שלך בסילבסטר".

ג'יידייט - מקאן אריקסון
ג'יידייט - מקאן אריקסון

קרדיטים
קופירייטר: דניאל ברק ארט דיירקטור: ניר הרשטט, יתיר קרן מנהל קריאייטיב: עמי אלוש סמנכ"ל קריאייטיב: שחר פילר סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל: ניר רפואה תקציבאית: בת-חן שליכטר סופרווייזר: תומר רוטנברג

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. מה קשור גוסט?! ברור שזו יזומה, אבל זו יזומה שהלקוח שילם עליה, יזומה רלוונטית למותג בטיימינג וברעיון. כל ציד הגוסטים הזה נהיה מגוחך אפילו יותר מהגוסטים עצמם

  2. הקיס סטדי: "אנחנו במקאן אריקסון מבינים שלא נזכה להכרה בתחרות הקקטוס ואחרי שנה של עבודות בנוניות, לא היתה לנו ברירה אלה לחפש משהו זול וקל לביצוע כדי לזכות בעוד נקודה בתחרות ממש לפני סיום השנה. אז שלחנו את הארט והקופי לתלות בלונים על מכוניות אבל הפעם הרחקנו לכת עד רחוב בן יהודה בתל-אביב. כדי שכולם יחשבו שזו פעילות אמיתית, צילמנו את שלט הרחוב ואת הקופי כשהוא מחופש לנציג שרות. תלינו את הבלונים על שתי מכוניות, צילמנו מהר ורצנו חזרה לרמת החייל כדי להכין בורד לתחרות.
    האם נצליח לעבוד על כל הענף?"

  3. ברור שזו יזומה, אבל היא לגמרי עושה את העבודה לדעתי כי אי אפשר להתעלם ממנה, היא קלילה והיא בטח ובטח רלוונטית בעיר המסריחה הזאת.

  4. פעילות על גבול משחק מילים
    רכב מתנשק -> אנשים מתנשקים
    אההה הבנתי

  5. חלש. מתאמץ. יזום. לא אפקטיבי. מאות בלונים = אחת עשרה בלונים.
    הלוואי והפעילות הייתה מוצלחת כמו הבורד שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים