יוניליוור ישראל משיקה אתר קופונים ייעודי 'חוסכים עם יוניליוור'

יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל

טרנד הקופונים האמריקאי הוא אחד הטרנדים שפחות תפסו את ליבו של הצרכן הישראלי. קונצרן יוניליוור ישראל, אשר אחראי על חלק לא קטן מהמותגים והמוצרים אשר נמצאים כמעט בכל בית בישראל ובעולם, משיק אתר קופונים ייעודי תחת השם 'חוסכים עם יוניליוור'. גולת הכותרת של השירות היא כפל מבצעים והנחות מעבר לאלה המוצעות על ידי הרשתות עצמן. הקופונים שבאתר מתעדכנים אחת לשבוע וכוללים את שלל מותגי החברה, כדוגמת; קרמיסימו, מוצרי DOVE, סדרת פינוק, חטיפי קליק, תה ליפטון ועוד.

יוניליוור היא תאגיד רב לאומי והחברה השלישית בגודלה בעולם המעסיקה למעלה מ-180 אלף עובדים ביותר מ-190 מדינות. החברה מייצרת ומפיצה כ-400 מותגים ומטה החברה ממקום בבריטניה. יוניליוור נוסדה ב-1929 בעקבות מיזוג של שתי חברות; יצרן הסבון הבריטי Lever Brothers, וחברת המרגרינה ההולנדית Margarine Unie. ב-1987 נכנסה החברה גם לשוק מוצרי טיפוח העור ורכשה מספר חברות בתחום הקוסמטיקה והיופי, ביניהן מותג קלווין קליין. התאגיד גם אוחז במותגי על מוכרים, כדוגמת גלידות בן אנד ג'ריס, קנור, הלמנס ונוספים.

השלוחה הישראלית של יוניליוור הינה אחת מחמש החברות המובילות בישראל בתחום מוצרי הצריכה. כ-85% ממוצריה מיוצרים בישראל והחברה מעסיקה כ-2,500 עובדים בחמישה מפעילים. נכון ל-2015, מנכ"לית יוניליוור ישראל היא ענת גבריאל.

הקופונים תקפים במגוון רשתות קמעונאיות מובילות; רשת you, חצי חינם, מגה בעיר, מחסני השוק, יינות ביתן, טיב טעם, זול בשפע, מחסני להב, ויקטורי, קואופ ישראל, רמי לוי שיווה השקמה, יוחננוף ועוד. קליק לאתר.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים