דיזנגוף סנטר מקבל את 'התו הצרכני הגאה' הראשון בישראל

התו הגאה - דיזנגוף סנטר
התו הגאה – דיזנגוף סנטר

הנהלת דיזנגוף סנטר, קיבלה אמש את התו הצרכני הגאה הראשון שמוענק בישראל, מטעם אגודת הלהט"ב, אגודת ההומואים, הלסביות, הביסקסואלים והטרנסג'נדרס בישראל. 'התו הגאה', הוא יוזמה צרכנית-חברתית שמציינת לטובה עסקים המצהירים שאינם מפלים או מדירים זרמים ואוכלוסיות שונות בחברה.

גם דוג וגם גיי פרנדלי: 'התו הגאה' מצטרף לתואר נוסף שנזקף לזכות דיזנגוף סנטר. בחודשים האחרונים עלה הסנטר עם מספר קמפיינים בעמוד הפייסבוק שלו ובמודעת 'דג הזהב' שהתפארו בכך כי מדובר במתחם הקניות הראשון בישראל שמאפשר באופן מוסדר ומוצהר כניסה של בעלי חיים למתחם עצמו.

עבור הנהלת דיזנגוף סנטר מדובר בימים נרגשים במיוחד. ביום רביעי האחרון הושק מהלך לייב נרחב לקידום אפליקציית 'סנופי' וגיוס תרומות לעמותות שפועלות למען בעלי החיים. במסגרת הקמפיין, נכנס מישל טרוני לכלוב ממותג בקומה התחתונה של הסנטר, משם שידר מספר פעמים בלייב בפייסבוק וקרא לאנשים לתרום לעמותות ולהגיע לדיזנגוף סנטר ביחד עם חבריהם ההולכים על ארבע.

התו הגאה
התו הגאה

בעקבות הקמפיין, גם בדיזנגוף סנטר זכו לחשיפה נרחבת של עשרות ומאות אלפי גולשים, שעתה יודעים כי מדובר בקניון שמחבק בעלי חיים. באחד הסרטונים של טרוני גם השתתפה גאיה רז, מנהלת השיווק של הסנטר, שיצאה ביחד עם טרוני לטיול עם הכלב ברחבי הסנטר, ואף סיפרה כי בימים גשומים או חמים מדי, הנהלת הסנטר מאפשרת לעמותות לקיים את ימי האימוץ שלהן בתוך הקניון עצמו.

בטקס שנערך אמש ברחבת הסלון במתחם הסנטר, העניקה האגודה את התו הראשון מטעמה לדיזנגוף סנטר, כשבהמשך יחולק התו לאלפי עסקים נוספים ברחבי המדינה, בדומה לתווי איכות צרכניים שונים המוענקים לעסקים. במעמד הטקס נכחו מנהלי הסנטר, אלון ודן פילץ, ממקימי הסנטר, שמואל פלאטו שרון, מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב, אוהד חיזקי, ומטעם העירייה מנכ"ל מנהלת "עיר עולם ותיירות", איתן שוורץ.

התו הגאה - דיזנגוף סנטר
התו הגאה – דיזנגוף סנטר

לדברי מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב, אוהד חיזקי: "מטרת התו היא יצירת חברת מופת וכלכלה סובלנית ושוויונית יותר. התו יקדם, בערוצים שיווקיים שונים, את העסק ואת פועלו בנושא, וכך יאפשר לקהילה לתמוך בעסקים שמקדמים ערכים משותפים. דיזנגוף סנטר, הגוף הראשון לשתף פעולה עם האגודה, מזוהה כמי שחורט על דגלו ערכים כגון שוויון וסובלנות בחברה הישראלית. בין אגודת הלהט"ב לסנטר מתקיים קשר הדוק לאורך שנות פעילות האגודה, ואנו בטוחות שהוא יכול להוות השראה ומודל בתחום לשאר העסקים בישראל".

גאיה רז, מנהלת השיווק של דיזנגוף סנטר, כתבה: "מסיימים שבוע מרגש! ברגעים אלה הסנטר (העסק הראשון בישראל) מקבל את התו הגאה מהאגודה למען הלהט״ב.. מקווה מאוד שבעתיד הקרוב לא נצטרך תווים כאלו או אחרים ושוויון וסבלנות יהיו ערכים מקובלים יותר מאשר עוינות והומופוביה. עד אז- נמשיך לשתף פעולה באהבה גדולה."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים