הסטרייק המי יודע כמה של רשת?

מזבלה

האם הזכיינית רשת הפכה למעתיקנית סידרתית או לפחות לחסרת השראה ומעוף משלה, ככה זה נראה על פי הפרומו לסדרה חדשה בשם 'המשפחה' שהטכניקה שם הזכירה לאורית את הפרסומת של Eurovia משנת 2007. כאמור זו לא הפעם ראשונה שרשת נתפסת בהעתקה/השאלת השראה/חוסר קריאייטיביות עצמי, זכורים לי לפחות מספר מקרים מהשנים האחרונות ומהתקופה האחרונה – הפרומו לסדרה 'משפחה חורגת'.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. נו באמת! אז מעכשיו כל מי שאקח פרזנטור וכל סרט שנעשה בסטופ מואושן – העתקה? מדובר בטכניקה ומה לעשות- מזה שנים כבר לא הומצא גלגל חדש. הרעיון הוא רעיון אחר ויש לגיטימציה לסרט שקוף. ואם כבר מדברים על "המקור העוצר נשימה"- הוא באמת העתקה מדוייקת, אך מוצלחת של פרסומת למטרו מדריד משנת 2005. אז בואו נרגיע, חברים.
    http://www.youtube.com/watch?v=lpaFoPyr6Wg
    מצאו הבדלים

  2. לפחות כאן הם לא חירבנו את זה כמו בפרומו של משפחה חורגת / HBO – נראה לי שהתכוונת לזה, לא? לפרומו שבו הם העתיקו מהמהלך של בניין הדיירים הפתוח של אייץ' הי או (שהוקרן על בניין אמיתי והצופים קיבלו גלויות עם חלון והסבר ספציפי על כל משפחה…)

    אז זה היה ממש מכאיב לראות את התוצאה.

  3. הפרסומת המקורית עוצרת נשימה בגודל שלה (כן, לפעמים הגודל קובע ), אחריה הפרומו נראה טיפ טיפה חיוור במקרה הטוב.

    מה באמת עובר על רשת?

  4. אני בכלל חשבתי שזו פרסומת של בזק, עד שהגיע הסוף והבנתי שמדובר בפרומו (למה נדיבי לא קריין את זה?). בכל אופן, העתקה או לא, הסרט יפה בעיניי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים